همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش برگزار شد

همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش برگزار شد
روز پنج‌شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، همایش بزرگ و بین‌المللی راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش، در سالن همایش‌های کتابخانه ملی با حضور سخنرانان داخلی و خارجی، مدیران، کارشناسان و اصحاب رسانه با جمعیتی حدود ۵۰۰ نفر برگزار شد. مایکل لندر، از سخنرانان برتر بازاریابی در اروپا، مهدی جبرائیلی، حمیدرضا اسماعیل‌خو، محمدصادق مالکی، حسین طاهری و آیت حسینی از سخنرانان این رویداد یک‌روزه بودند. محورهای اصلی این همایش عبارت بود از: ۱. معرفی ترندهای جدید بازاریابی در دنیا ۲. شیوه‌های جذب و وفادارسازی مشتریان و شناخت مشتری

روز پنج‌شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، همایش بزرگ و بین‌المللی راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش، در سالن همایش‌های کتابخانه ملی با حضور سخنرانان داخلی و خارجی، مدیران، کارشناسان و اصحاب رسانه با جمعیتی حدود ۵۰۰ نفر برگزار شد.
مایکل لندر، از سخنرانان برتر بازاریابی در اروپا، مهدی جبرائیلی، حمیدرضا اسماعیل‌خو، محمدصادق مالکی، حسین طاهری و آیت حسینی از سخنرانان این رویداد یک‌روزه بودند.
محورهای اصلی این همایش عبارت بود از:
۱. معرفی ترندهای جدید بازاریابی در دنیا
۲. شیوه‌های جذب و وفادارسازی مشتریان و شناخت مشتری
۳. راهکارهای ایجاد هویت برند با رویکرد افزایش فروش
۴. آشنایی با شیوه‌های طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین با رویکرد افزایش فروش
۵. بازاریابی برای جذب سرمایه
۶. بازاریابی با رویکرد صادرات خدمات و تولیدات
۷. بازاریابی برای افزایش توسعه بازار
۸. به‌کارگیری هوش اقتصادی در بنگاه‌ها با رویکرد افزایش سود
۹. شیوه‌های جدید قیمت‌گذاری کالا یا خدمات
۱۰. معرفی ابزارهای بازاریابی دیجیتال و اهمیت آن
این برنامه از وب‌سایت کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی ایران زنده پخش شد و علاقه‌مندانی که در همایش حضور نداشتند این فرصت را پیدا کردند تا این رویداد را مشاهده کنند. 

دیدگاه‌ها

اونی که فکر میکردیم نبود ... ضعیف و تکراری
ایمیل نویسنده: 
Sadeghi.Daniel@yahoo.com

صفحه‌ها

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎