هفت سین جیرینگ، هدیه نوروز ۹۶

0

کمپین نوروزی جیرینگ با عنوان هفت سین جیرینگی و با شعار همه برنده ­اند، از ۱۵ اسفندماه ۹۵ آغاز شده است. جیرینگ این کمپین را با مشارکت زودفود، سینما تیکت، تیوال، شیکسون، شهرکتاب آنلاین ، مستر بلیط ، زنبیل ، گوشی شاپ و رند برگزار کرده و از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای شرکت در این کمپین دعوت به عمل می ­آورد.

به گزارش ویرلن ، از شرایط شرکت در این کمپین، داشتن حساب کیف پول جیرینگ است. در صورتی که شرکت­ کنندگان، تاکنون موفق به ایجاد کیف پول خود نشده اند، می­ توانند از طریق شماره­ گیری کد #۷*۷* ،کیف پول خود را ایجاد و رمز کیف پول خود را دریافت نمایند .

 همچنین مشترکان می ­توانند برای شرکت در کمپین هفت سین جیرینگی ، پس از مراجعه به  سایت­ های نام­ برده و خرید از این فروشگاه ها و پرداخت از طریق کیف پول جیرینگ، کد شرکت در مسابقه را دریافت کرده و از طریق سایت هفت سین وارد بازی شوند.

از مهم ­ترین امتیازات این کمپین این است که هیچ گزینه­ ای ، پوچ نبوده و مشترکان جیرینگ می­ توانند با شرکت در این کمپین، ضمن تجربه یک خرید آسان و امن، از جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده­ ای بهره مند شوند.

مشترکان برای شرکت در کمپین باید پس از انجام عملیات خرید و پرداخت از طریق کیف پول جیرینگ، مراحل زیر را طی کنند:

 ورود به سایت https://7seen.jiring.ir

درج شماره تلفن همراه و درج کد تایید دریافتی از طریق پیامک

ورود به صفحه بازی و انتخاب یکی از خانه­ های بازی با وارد کردن کد جایزه

پشت هر خانه ، یک جایزه و یا یک المان از المان­ های هفت سین خواهد بود.

اهدای جوایز به صورت هفتگی و اسامی از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی رسمی جیرینگ به آدرس @jiringpay در تلگرام و یا سایت جیرینگ اعلام می ­شود.

در طول مدت زمان اجرای کمپین، در صورتی که  هر فرد، ۷ سین متمایز را دریافت کند، بدون قرعه کشی برنده جایزه ویژه خواهد شد.

این کمپین از ۱۵ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا آخرین جمعه اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.