هر ایده با یک مداد شروع می‌شود!

0

استدلر ازجمله قدیمی‌ترین برندهای صنعتی تولید لوازم‌التحریر در جهان است که در سال ۱۸۳۵ در آلمان تاسیس شد و اکنون با داشتن بیش از ۲ هزار کارمند و فعالیت در ۱۵۰ کشور جهان، ازجمله شرکت‌های مطرح در زمینه محصولات نوشتاری جهان است. در میان برندهای نوشتاری، استدلر یکی از مشهورترین آن‌ها به شمار می‌رود و تقریبا در تمام نقاط جهان به نامی آشنا تبدیل شده است. به‌راستی نقاط قوت این برند برای تبدیل شدن به یک مارک جهانی چیست؟ چه چیزی باعث شده بسیاری از مردم جهان در جیب‌ها و یا در کیف‌های خود، یکی از خودکارهای این برند را حمل کنند؟ در اینجا تلاش می‌شود با بررسی راهکارهای تبلیغاتی برند استدلر به راز موفقیت این شرکت پی ببریم.

  •  ارائه خلاقیت و نوآوری در محصولات

با نگاهی به تاریخ استدلر مشخص می‌شود که محصولات این شرکت با ایده‌های نوآورانه همراه بوده‌اند و خلاقیت در طراحی و کیفیت محصولات، ازجمله راهکارهای مهم این شرکت بوده است. توسعه در بخش نوآوری محصولات یکی از بخش‌های مهم برند استدلر بوده که باعث شده همیشه مصرف‌کنندگان خاص خود را داشته باشد. برای مثال تولید محصولات مناسب با محیط‌زیست مانند مدادهای مکانیکی ازجمله نوآوری‌های این شرکت است که بازتاب جهانی فوق‌العاده‌ای داشته است. همچنین پاک‌کن‌های این شرکت ازجمله باکیفیت‌ترین انواع پاک‌کن هستند که بدون باقی گذاشتن اثری بر کاغذ، به بهترین نحو عمل می‌کنند. همچنین در تولید مدادرنگی نیز خلاقیت استدلر چشم‌گیر است، از آنجایی که کودکان در سال‌های اولیه ممکن است با فشار زیادی که به مداد وارد می‌کنند، باعث شکستن آن شوند، این شرکت با استفاده از پوشش محافظ سفیدی از سرب، که کیفیت بالایی دارد، باعث مقاوم شدن نوک مدادها شده و از شکستن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

  •  آغاز هر ایده با یک مداد است!

هرگاه ایده و الهامی به ذهن انسان می‌رسد، اولین کاری که انجام می‌دهد، خواستن برگه و مدادی است برای ثبت آن. بنابراین عجیب نیست اگر فلسفه استدلر این جمله باشد: «هر ایده با یک مداد شروع می‌شود!» شرکت استدلر با افتخار ادعا می‌کند که به ایده‌های مردم در سراسر نقاط جهان شکل می‌دهد؛ چراکه از نظر بنیان‌گذاران این شرکت، محصولات آن‌ها ابزار مفیدی برای ترویج جریان خلاقانه ذهن انسان است که از راه نوشتن به ظهور می‌رسند. بنابراین تمام تلاش این شرکت برای تبدیل شدن این برند به ابزار مورد علاقه مردم جهان است تا بتوانند با این ابزار ایده‌های خود را بر روی کاغذ ثبت کنند. مشتریان این برند نیز اذعان دارند که با در دست گرفتن محصولات آن، احساس خوبی را در حین نوشتن تجربه می‌کنند. از طرفی خود کمپانی نیز سعی در توسعه و نوآوری بیشتر در ارائه محصولات خود دارد و از طریق طراحی‌های هوشمند به دنبال ارائه محصولی است که نوشتن با آن آسان‌تر و در عین حال باکیفیت‌تر باشد. رضایت مشتری و احساس خوبی که با در دست گرفتن یک خودکار و یا مداد استدلر دارد، بهترین دلیل برای موفقیت این برند و تحقق شعار آن است.

  •  بازگشت به مدرسه با استدلر

از آنجایی که بیشتر مخاطبان تبلیغاتی استدلر دانش‌آموزان هستند، ساختن آگهی‌های تلویزیونی می‌تواند تاثیر چشم‌گیری بر این گروه سنی داشته باشد. بنابراین یکی از راهکارهای تبلیغاتی کمپانی استدلر، ساختن کلیپ‌های تلویزیونی است که خصوصا در تابستان تاثیر زیادی بر مصرف‌کنندگان دارد. به طور مثال یکی از این آگهی‌های تلویزیونی با نام «بازگشت به مدرسه» ازجمله تبلیغات تاثیرگذار این شرکت در سال‌های اخیر بوده است. دختران سیزده تا دوازده‌ساله برای این تبلیغ انتخاب شده‌اند که بهترین دوره سنی برای نشان دادن حال و هوای مدرسه هستند. همچنین این نوع تبلیغات بیشتر در ماه‌های ژوئن، ژوئیه و اوت که ماه‌های تابستانی هستند، به اوج خود می‌رسند چراکه نزدیک به آغاز دوره تحصیلی هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.