نکات مهم برندسازی برای افراد درونگرا

نکات مهم برندسازی برای افراد درونگرا
۲۳ Mordad 1395 بدون دیدگاه کارگاه http://goo.gl/GPUrt2
در محیط کار، بخشی از موفقیت کاری به برندسازی شخصی مربوط می‌شود. با اینکه بیرون آمدن از منطقه امن کار سختی است اما باید گاهی اوقات ریسک کرد. این کار برای افراد درونگرا بسیار دشوار است. اگر شما نیز یک فرد درونگرا هستید، می‌توانید از روش‌هایی برای تقویت خود استفاده کنید ...
نکات مهم برندسازی برای افراد درونگرا

در محیط کار، بخشی از موفقیت کاری به برندسازی شخصی مربوط می‌شود. با اینکه بیرون آمدن از منطقه امن کار سختی است اما باید گاهی اوقات ریسک کرد. این کار برای افراد درونگرا بسیار دشوار است. اگر شما نیز یک فرد درونگرا هستید، می‌توانید از روش‌هایی برای تقویت خود استفاده کنید.
برندسازی شخصی در دنیای حرفه‌ای که در آن مجبور هستید در کنار افراد درونگرا و اجتماعی کار کنید، بسیار هولناک است. در اینجا به نکاتی می‌پردازیم که به افراد درونگرا کمک می‌کند راه خود را برای دستیابی به برندسازی شخصی پیدا کنند.

۱. از صحبت درباره موفقیت‌های خود خجالت نکشید
معمولا افراد درونگرا به خوبی نکات مثبت خود را نمی‌شناسند و به خود چندان اهمیت نمی‌دهند. بسیاری از افراد نمی‌دانند چگونه باید از خودشان تعریف کنند بدون اینکه احساس مغرور بودن را به دیگران القا کنند. باید از قبل در نظر بگیرید که چگونه در مورد دستاوردهای خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که تاثیر مثبتی روی دیگران می‌گذارد.

۲. برای ایجاد روابط محکم تلاش کنید
معمولا افراد درونگرا به دنبال مربی هستند تا در دستیابی به موفقیت به آن‌ها کمک کند، چراکه این افراد نمی‌دانند از چه کسی، چه زمانی و چگونه درخواست کنند که آن‌ها را معرفی کند. ایجاد روابط محکم با افرادی که می‌توانند از جانب شما صحبت کنند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

۳. ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید
باید درباره ایده‌ یا نظر جدید خود صحبت کنید. این کار به رئیس یا مدیر شما کمک می‌کند تا دریابد در سازمان نقش مثبتی دارید.

۴. عملکرد خود را بیش از حد تحلیل نکنید
افراد درونگرا به خودشان سخت می‌گیرند، زیرا می‌خواهند همیشه به همه چیز آگاه باشند. خودتان را به‌خاطر اشتباهاتی که مرتکب می‌شوید، مجازات نکنید. روی موفقیت‌های خود تمرکز کنید.

۵. قبل از رویارویی با موقعیت‌های تنش‌زا، تمرین کنید
اگر ارائه یا سخنرانی دارید، آن را تمرین کنید. از یک آینه استفاده کنید یا از دوست خود بخواهید به سخنرانی خود گوش دهد. هرچه این کار را بیشتر تکرار کنید، استرس شما کمتر خواهد شد.

۴ روش برای فروش بیشتر با استفاده از راهبرد «بهینه‌سازی روند مشتری»
در اینجا به چهار مرحله مهم برای بهینه‌سازی روند مشتری اشاره می‌کنیم که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها نرخ تبدیل خود را تقویت کنید.

۱. با شخصیت مشتری خود آشنا شوید
آشنایی با شخصیت مشتری نقش بسیار مهمی را در بهینه‌سازی کسب‌وکار شما ایفا می‌کند. اولین قدم آن است که با دقت بخش مشتریان خود را تعریف کنید.
ابتدا خواسته‌ها، دردها و نگرش‌های مشتریان آتی خود را بررسی کنید و با نیازهای آن‌ها آشنا شوید. اگر یک بخش مشتری جدید ایجاد کنید، می‌توانید مدل کسب‌وکار خود را تغییر دهید و آن را با فرصت‌های جدید منطبق کنید.
استفاده از نقشه همدلی می‌تواند به تسریع در فرآیند آشنایی با مشتری کمک کند. همچنین ابزارهای مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا جنبه‌های مختلف شخصیت مشتری خود را بررسی کنید و مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه بسازید.

۲. از داده‌های تاریخی استفاده کنید
باید بتوانید از راهبردهای سازمان تحقیقات قراردادی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و قبل از فکر کردن درباره اینکه کدام راهبرد رشد می‌تواند عملی باشد، از داده‌های تاریخی استفاده کنید. برای مثال، استخراج داده‌هایی درباره مشتریان فعلی شما که در طرح ماهانه شما مشترک بوده‌اند، می‌تواند راهنمای فوق‌العاده‌ای باشد تا اطلاعات بیشتری را درباره ارزش طول عمر مشتری کسب کنید.
اطلاع از اینکه یک فرد تا چه مدت مشتری شما خواهد بود، به شما امکان می‌دهد تا راهبردهایی را به‌کار گیرید که در افزایش نرخ حفظ کار به شما کمک می‌کند.

۳. مشتریان خود را آموزش دهید
به‌جای اینکه حجم بالایی از مطالب را در صفحه اول خود بگذارید به این امید که مشتریان محصولات شما را ببینند و عاشق آن‌ها شوند، باید یک روند خودکار ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند در وب‌سایت شما جست‌وجو کنند. باید در نظر داشته باشید که هر بخش از مشتریان نیازهای خاص خود را دارند که باید به‌درستی به آن‌ها رسیدگی شود.

۴. با مشتریان خود در تعامل باشید
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بازاریاب‌های آنلاین انجام می‌دهند، آن است که وقتی مشتری خرید می‌کند، کار را تعطیل می‌کنند. ۸۲ درصد از شرکت‌ها پذیرفته‌اند که نرخ حفظ مشتری بسیار ارزان‌تر از جذب مشتری است و برای جذب مشتری باید بیشتر هزینه کرد.
شما باید روابط کاری خود را جدی بگیرید. بعد از اینکه مشتری محصول شما را خریداری کرد، باید با او در تعامل باشید. در این صورت مشتری نیز به شما وفادار خواهد ماند.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎