نمایش رایگان تبلیغات روی ۱۳۰۰۰ اپلیکیشن!

0

این روزها در مقایسه با روزهایی که موبایل یک تازه‌وارد محسوب می‌شد، مردم وقت بسیار بیشتری را صرف کار با گوشی‌های هوشمند خود می‌کنند. از طرف دیگر در این عرصه جدید که تکنولوژی و سرعت رشد آن خارج از کنترل شده، کسب‌وکارها برای عقب نماندن از رقبای خود ممکن است از روش‌هاي مختلف تبليغات از جمله تبليغات محیطی، كاغذي و تلويزيوني و غیرهدفمند، استفاده کنند و به همین دلیل هزينه‌هاي زيادي به كسب‌و‌كار خود تحمیل می‌کنند. از این رو شرکت دانش‌بنیان پیک‌آسا روشی به‌صرفه، اقتصادی و البته نوین برای معرفی و رونق انواع کسب‌و‌کار ارائه کرده است‌؛ روشی با تکیه بر‌ این اصل که تکنولوژی و فضای مجازی قدرت نفوذ زیادی در بین کاربران پیدا کرده، بنا نهاده شده است؛ اصلی که ورود کسب‌وکارهای متفاوت به حوزه تبلیغات دیجیتال را بیش از پیش به یک نیاز حیاتی تبدیل کرده است. در همین راستا آسانک، که یکی از برند‌های شرکت دانش‌بنیان پیک‌آساست، اقدام به ارائه سرویس جدید تبلیغات اپلیکیشنی کرده است.‌  این سرویس با در نظر گرفتن ضریب نفوذ بالای گوشی‌های هوشمند و نصب برنامه‌های متنوع‌‌ روی آنها، از سرویس‌های جدید و کاربردی در حوزه تبلیغات دیجیتال بوده و این فرصت را در اختیار صاحبان کسب‌و‌کار قرار می‌دهد تا از پتانسیل فضای نمایش جذاب و پربازدید برنامه‌های موبایل برای نمایش و معرفی خود بهره گیرند. 

در میان حجم انبوهی از راهکارهای پر‌هزینه و زمان‌بر تبلیغاتی، «تبلیغات اپلیکیشنی» در مقایسه با سایر رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی، نقش تاثیرگذاری در دستیابی به بخش عظیمی از مخاطبان هدفمند ایفا می‌کند. 

در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغی، تبلیغات اپلیکیشنی مزایایی از جمله‌ هدفمندی تبلیغات، بالا‌بردن اثربخشی و بازخورد بالا‌، هزینه بسیار کم، عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی در نمایش، قابلیت انتخاب مارکت هدف، انتخاب اپراتور، انتخاب تامین‌کننده‌‌ اینترنت، انتخاب نوع شبکه و ساعات نمایش را داراست که هر یک می‌تواند جذابیت‌های بالایی برای کاربران داشته باشد. فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های خرید و فروش کالا و خدمات، ارائه‌دهندگان تخفیفات اینترنتی، آژانس‌ها، برندها، استارتاپ‌ها و … از متقاضیان بالقوه این سرویس برای برندسازی، معرفی خود و انجام اطلاع‌رسانی در مورد رخدادهای مهم خود هستند.

برخی از مزایای سرویس تبلیغات تلفن همراه آسانک عبارتند از:

ظرفیت بالای نمایش تبلیغات روی بیش از ۱۳هزار اپلیکیشن تلفن همراه، ارائه پنل کاربری برای ایجاد کمپین و نمایش جزئیات گزارش تعداد نمایش‌ها و کلیک‌ها‌ به تفکیک هر کمپین، اجرای کمپین تبلیغاتی با کمترین هزینه، نمایش رایگان تبلیغ و کسر از اعتبار آگهی‌دهنده تنها به تعداد کلیک‌های انجام شده روی بنر(از ۳۰ تومان به ازای هر کلیک)، صرفه اقتصادی در مقایسه با سایر روش‌ها و هدفمندی تبلیغات را می‌توان نام برد‌. آسانک این امکان را به متقاضیان تبلیغات اپلیکیشنی می‌دهد که با ثبت‌نام رایگان در سایت آسانک و ایجاد حساب کاربری، علاوه بر مشاهده پنل و امکانات آن از 50% اعتبار هدیه ویژه استارتاپ ها نیز استفاده کنند، همچنین نسبت به تعریف کمپین جدید اقدام کرده و تبلیغ خود را ‌روی اپلیکیشن‌های موجود در زیرساخت آسانک نمایش دهند‌. گروه آسانک یکی از برندهای شرکت دانش‌بنیان پیک‌آساست که با بهره‌گيری از زير‌ساخت‌های فنی خود، در زمینه توليد سيستم‌ها و نرم‌افزارهاي مخابراتی فصل نوينی را در ارائه سرويس‌های ارزش افزوده آغاز کرده و از سال ۱۳۹۰ از سوی مخابرات تهران، به عنوان مجری «فعال‌سازی سرويس پيامک اينترنتی تلفن ثابت» معرفی شده است. 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.