مگزیلوس: بازاریابی از طراحی تا فروش

0

با توجه به ظهور و پیشرفت برندهای مختلف در دنیای امروز، حضور آژانس‌های تبلیغاتی یکی از مظاهر دنیای نوین است. توجه به استراتژی‌های بازاریابی و نحوه ارتباط با مشتریان و حفظ بازار مصرف یکی از نکات قابل‌توجه در فعالیت‌های تجاری امروز به شمار می‌رود و بنابراین طبیعی است که با وفور آژانس‌های بازاریابی در سراسر جهان مواجه باشیم. تولیدکنندگان سعی در اتخاذ بهترین راهکارهای تبلیغاتی برای معرفی محصولات خود دارند و در این میان کمپین‌های بازاریابی متعددی که در حال شکل‌گیری هستند آن‌ها را در راه رسیدن به اهداف و استراتژی‌هایشان یاری می‌رسانند. آژانس بازاریابی مگزیلوس (Megzealous) ازجمله همین کمپین‌هاست که با هدف ارتقا دادن به استراتژی‌های تبلیغاتی مشتریان خود شکل گرفته است و با داشتن تیمی متخصص از بازاریابان حرفه‌ای، شرکت‌ها و تولیدکنندگان مختلف را در یافتن مشتریان و معرفی محصولات خود یاری می‌دهد. افزایش تعامل با مشتریان و ارتباط با آن‌ها ازجمله اهداف اساسی این آژانس است و با دادن ایده‌های جدید و متمرکز به تولیدکنندگان و برندهای تجاری سعی در تحقق این اهداف دارد. این شرکت که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد، ازجمله آژانس‌های نوظهور در زمینه بازاریابی است که به دنبال یافتن هویتی متمایز و مفید برای شرکت‌ها و نام‌های تجاری آن‌هاست و از طریق تبلیغات خلاقانه به ارائه راهکارهای مناسب برای این منظور می‌پردازد. ارزش‌ها و اهداف اساسی این شرکت در عناوین زیر خلاصه می‌شوند.

خلاقیت و ایجاد شور و اشتیاق: تیم بازاریابی این آژانس معتقد است که در عصر دیجیتال، نوآوری ستون موفقیت شرکت‌ها در فعالیت‌های بازاریابی آن‌هاست و هرچقدر بتوانند در ایجاد شور و اشتیاق از طریق راهکارهای نوآورانه عمل کنند، به موفقیت بیشتری دست می‌یابند.

انگیزه: ایجاد انگیزه در میان اعضای تیم بازاریابی نیز از اهداف اساسی این شرکت است، به این معنا که در طراحی یک پیام تبلیغاتی، داشتن انگیزه و امید به موفقیت، کمک زیادی به پیشبرد اهداف دارد.

اعتمادسازی: ازجمله شعارهای مهم مگزیلوس ایجاد حس اعتماد در بین مشتریان است، به این معنا که شرکت‌ها و نام‌های تجاری با داشتن اعتماد به فعالیت‌های بازاریابی این آژانس، طرح‌های تبلیغاتی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و بنابراین جلب اعتماد مشتریان ازجمله اهداف ضروری این کمپین تبلیغاتی است.

صداقت و تعهد: این دو فاکتور نیز ازجمله عوامل مهم در آژانس مذکور است، به این معنا که ایجاد حس اعتماد در شرکت‌های مختلف تنها از راه داشتن صداقت و تعهد کاری امکان‌پذیر است و از این رو، متخصصان این آژانس تمام تلاش خود را در جهت ارائه بازاریابی صادقانه و متعهدانه به کار می‌گیرند. خدمات این آژانس نیز طیف متنوعی از اقدامات را شامل می‌شود مانند طراحی و ایجاد وب‌سایت برای شرکت‌ها، برندسازی، ارائه استراتژی‌های بازاریابی، بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی و… ارائه ایده‌های خلاقانه در زمینه ساختن یک نام تجاری، فعالیت در زمینه بازاریابی‌های سنتی و دیجیتال، طراحی صحیح و اصولی برای بازاریابی و مواردی از این دست ازجمله راهکارهایی است که آژانس مذکور به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.