معذرت خواهی استارتاپ بیمیتو از مردم

0

بعد از انتشارفیلم نامناسب تبلیغاتی توسط بیمیتو، حامد ولی پوری مدیرعامل این استارتاپ اعلام کرد از این اتفاق که بر اثر سهل انگاری صورت گرفته، متاسف است واز مردم  پوزش می خواهد. متن نامه مدیرعامل بیمیتو را بخوانید.

متأسفانه تبلیغات اخیر بیمیتو موجب رنجش خاطر بسیاری از عزیزان شد. بیمیتو نهایت تأسف خود را از اتفاقات پیش‌آمده که قطعاً در تضاد با شئونات دینی، ملی و باورهای ماست اعلام می‌دارد. علت به وجود آمدن این اتفاق، بدون هیچ‌گونه قصد توجیهی، عدم نظارت کافی و کنترل نهایی محتوای ویدیویی که البته به هیچ عنوان سرپوشی بر قصور انجام‌شده نیست، می‌باشد.

بیمیتو مانند هر استارتاپی، ممکن است در مسیر رشد خود دچار اشتباهاتی شود که این مورد نیز خارج از این قاعده کلی نیست. ما ضمن درک نگرانی و ناراحتی هم‌وطنان عزیز، نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که در فضای کسب‌وکار کشور به ارائه خدمات در خور شأن مردم عزیزمان بپردازیم. خواهشمندیم نهایت تأسف و ناراحتی ما را پذیرا باشید.

هفته نامه شنبه نیز از ابتدا با انتشار این فیلم مخالف بود اما با توجه به موضع تیم بیمیتو از مسئولان محترم انتظار برخورد منطقی و توام با مهربانی داریم. چرا که بمیتو یک سایت نیست، استارتاپی است که تعداد زیادی جوان در آن مشغول فعالیت هستند. اطمینان داریم که تیم بیمیتو از این پس تمام تلاشش را خواهد کرد تا این گونه اتفاقات دیگر تکرار نشود. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.