مشتری‌هایتان را از راه دور کنترل کنید

0
  • IconFinder

خدمات منحصر‌به‌فرد آیکون‌فایندر یک مولفه کوچک از طراحی وب است اما نقش مهمی در تجربه کاربری دارد. اپلیکیشن آیکون‌فایندر به کاربران کمک می‌کند تا آیکون‌های مناسب را برای اپلیکیشن‌ها، تبلیغات یا وب‌سایت‌های خود پیدا کنند. امکان خرید یک آیکون یا گرفتن اشتراک ماهیانه برای استفاده از این خدمات با کیفیت وجود دارد. آیکون رایگان نیز در این اپلیکیشن عرضه می‌شود که به آنچه شما جستجو می‌کنید، بستگی دارد. پیدا کردن آیکون‌های جذاب و شخصی می‌تواند در هنگام تهیه یک وب‌سایت، اپلیکیشن یا سایر ابزارها برای کسب‌و‌کار کوچک یا استارتاپ شما کار دشواری باشد. اکثر افراد آیکون‌هایی را می‌خواهند که با هدف و سبک محصول یا خدمات نهایی آنها متناسب باشد. اپلیکیشن آیکون‌فایندر با ارائه یک موتور جستجوی برای بیش از ۱۴۲هزار آیکون یا تقریباً ۷۰۰مجموعه از آیکون‌ها به این امر کمک خواهد کرد. کاربران می‌توانند آیکون‌های مناسب را که مطابق با سبک و خصوصیت سایت یا اپلیکیشن آنهاست به سرعت پیدا کنند. به علاوه آیکون‌فایندر  تعدادی از آیکون‌های وب‌سایت رسانه اجتماعی محبوب را ارائه می‌دهد. کاربرانی که آیکون‌های موردنظر خود را در جستجوی آیکون رایگان پیدا نکرده اند، می‌توانند مجموعه آیکون‌های موجود در آیکون‌فایندر  را از طریق شاتراستاک بررسی کنند. البته آیکون‌های شاتراستاک را باید خریداری کرد اما در این صورت گزینه‌های بیشتری در هنگام جستجو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین آیکون‌فایندر کاربران را دعوت می‌کند تا آیکون‌های اضافی را که ایجاد کرده‌اند ارسال کرده و آنها را در اختیار سایر کاربران قرار دهند.

  • Breathe2Relax

بریث‌توریلکس یک ابزار مدیریت استرس قابل حمل است که اطلاعات دقیقی درباره اثرات استرس روی بدن و دستورالعمل‌ها و تمریناتی را ارائه می‌دهد که به کاربران کمک می‌کند مهارت مدیریت بر استرس را یاد بگیرند. تمرینات تنفسی می‌توانند واکنش استرسی بدن را کاهش دهند و به ثبات حالت، کنترل خشم‌ و مدیریت اضطراب کمک کنند. بریث‌توریلکس به عنوان تنها ابزار کاهش استرس استفاده می‌شود یا می‌توان آن را همراه با مراقبت‌های بالینی یک مددکار مراقبت بهداشتی استفاده کرد. ابزار مدیریت استرس بریث‌توریلکس دستورات و تمرینات تنفسی را ارائه می‌دهد تا بتوانید کمی ریلکس باشید. پس از ثبت میزان استرس شما روی یک مقیاس، ترکیبی از انیمیشن، متن و گرافیک و ویدئوها شما را راهنمایی خواهند کرد. ادعا می‌شود که تمرینات تنفسی این اپلیکیشن واکنش استرسی بدن را کاهش می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت بریث‌توریلکس می‌تواند برای صاحبان کسب‌و‌کار بسیار مفید باشد. راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار ممکن است به شدت چالش برانگیز، زمان‌‌بر و پراسترس باشد. اما با بریث‌توریلکس، شما می‌توانید مهارت‌های تنفسی را در هر شرایطی انجام دهید. از آنجا که یک کارآفرین عصبی و مضطرب نمی‌تواند بازده خوبی داشته باشد و از تمام قابلیت‌های خود استفاده کند، بریث‌توریلکس این فرصت را به کارآفرینان می‌دهد تا در محیطی بدون استرس کسب‌و‌کار خود را اداره کنند.

  • FreeAgent

فری‌ایجنت اپلیکیشنی است که برای تامین نیازهای کسب‌و‌کارهای کوچک، مشاغل آزاد و حسابداران آنها ایجاد شده است. این اپلیکیشن هر چیزی را که کارآفرینان به آن نیاز دارند تا بر امور مالی خود نظارت داشته باشند، اعم از صورتحساب، مدیریت هزینه‌ها، مالیات بر ارزش افزوده، حقوق کارمندان و غیره ارائه می‌دهد. کاربران فری‌ایجنت می‌توانند صورتحساب‌ تهیه کرده و ارسال کنند، صورتحساب‌های تکراری را که به طور خودکار ارسال می‌شوند، تنظیم کنند و به افرادی که در پرداخت صورتحسابشان تعویق افتاده است، یادآورهایی را به طور خودکار ارائه دهند. به علاوه شما می‌توانید از رسید عکس بگیرید و آن را در پلت‌فرم آپلود کنید تا به‌آسانی امکان تهیه یک فهرست دقیق و قابل مدیریت برای شما فراهم شود. به علاوه این خدمات یک فهرست بسیار مشابه از قابلیت‌های موجود در اپلیکیشن‌های رقیب را ارائه می‌دهد برای مثال قالب‌هایی برای تخمین و صورتحساب‌ها، ارسال خودکار مالیات بر ارزش افزوده، توانایی واردکردن داده‌های بانکی و تحلیل‌های کسب‌و‌کار شما. فری‌ایجنت دارای یک ابزار پیگیری زمان نیز برای نسخه رومیزی و همراه خود و قابلیت پیش‌بینی مالیات شرکتی نیز هست تا به برنامه‌ریزی و به‌روز ماندن شما کمک کند. این اپلیکیشن یک راهکار حسابداری و پرداخت حقوق جامع و مقرون‌به‌‌صرفه است که می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شما کمک کند. به مشتریان خود امکان می‌دهد هزینه‌ها را بررسی کنند، به مشتریان صورتحساب بدهند و صورتحساب‌های بانکی را مشاهده کنند تا از این طریق در هر کجا که هستند، مراقب کسب‌و‌کار خود باشند.

  • HelpScout

این اپلیکیشن یک میز راهنمای آنلاین است که با حساب ایمیل شما، اسناد و سایر اپلیکیشن‌های شما یکپارچه‌سازی می‌شود تا بتواند تا حد امکان به آسانی خدمات مشتریان را ارائه دهد. به علاوه شما می‌توانید از یک حساب کاربری برای مدیریت میز راهنمای چندین برند یا دامنه استفاده کنید و در نتیجه می‌تواند برای میزهای پشتیبانی یا شرکت‌های برون‌سپاری‌شده که بیش از یک محصول دارند، مناسب باشد.

با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید در هر زمان و هر کجا میز راهنمای خود را برای خدمات مشتریان در اختیار داشته باشید. با هلپ‌اسکات صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک می‌توانند به سرعت مکالمات را مشاهده کرده، آنها را در اختیار هم‌تیمی‌های خود قرار داده و به مشتریان پاسخ دهند.

از جمله قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی به تمام مکالمات در پوشه‌های شما

پاسخ سریع به مشتریان

افزودن مخاطب تا مطالب برای تمام افراد ارسال شوند

پاسخ به پرسش‌های تکراری با استفاده از پاسخ‌های ذخیره شده

ویرایش پیش‌نویس مکالمات

دریافت اعلان درباره مکالمات جدید

ورود به سیستم از طریق استفاده از حساب گوگل مربوط به هلپ‌اسکات

همکاری از طریق افزودن یادداشت به مکالمات

تعیین مکالمات برای اعضای تیم

تغییر وضعیت مکالمات برای باز و بسته کردن یا نگاه داشتن جهت تحقیقات بیشتر

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.