مسیری که آژانس R/GA طی می‌کند

0

آژانس R/GA از جمله شرکت‌های موفق بازاریابی به شمار می‌رود که در حال حاضر با داشتن ۲۰۰۰ کارمند، در ۱۸ کشور جهان فعالیت می‌کند. یافتن زیرساخت‌های فکری و فرهنگی مخاطبان، تقویت روحیه همکاری و ارائه مزیت‌های رقابتی به مشتریان، از جمله مهم‌ترین راهکارهای این کمپانی در فرایند ارائه خدمات برندسازی به شمار می‌روند.

آژانس  R/GA از جمله شرکت‌های موفق بازاریابی به شمار می‌رود که در حال حاضر با داشتن ۲۰۰۰ کارمند، در ۱۸ کشور جهان فعالیت می‌کند.

یافتن زیرساخت‌های فکری و فرهنگی مخاطبان، تقویت روحیه همکاری و ارائه مزیت‌های رقابتی به مشتریان، از جمله مهم‌ترین راهکارهای این کمپانی در فرایند ارائه خدمات برندسازی به شمار می‌روند.

  روحیه همکاری: یک اصل کلیدی

تقویت فرهنگ همکاری یکی از مهم‌ترین راهکارهایی است که آژانس R/GA در بدنه سازمان خود به آن می‌پردازد، به طوری که همکاری به عنوان یک فرهنگ کاربردی در این شرکت شناخته شده و همه کارمندان آن، دارای این روحیه هستند.

همچنین پیشبرد خلاقانه مسیر این آژانس نیز از دیگر شاخصه‌های آن محسوب می‌شود که در کنار قدرت همکاری بالا بین کارمندان، تبدیل به یک اصل اساسی شده است، به طوری که فرایند رشد این شرکت از همان ابتدا با ایده‌های خلاقانه و هماهنگی همراه بوده است که در نهایت باعث تقویت بنیادی آن شده‌اند.

  لزوم یک تحول دیجیتال

مشاوره، فناوری، طراحی و ارتباطات نوآورانه به همراه استراتژی‌های پیشرو در زمینه سرمایه‌گذاری، مهم‌ترین عناصری هستند که این آژانس در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

ارائه یک مزیت رقابتی نیز از دیگر نکات مهمی است که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، به این معنا که با نشان دادن جایگاه کسب‌وکار آنها در میان بازارهای رقیب، باعث می‌شود که موقعیت بازار را درک کرده و لزوم مجهز بودن به فناوری‌های دیجیتال را احساس کنند. به طوری که یک تحول دیجیتال را برای روند کسب‌وکار خود ضروری دیده و از طریق همکاری با این آژانس، سعی در تحقق آن داشته باشند.

در واقع می‌توان گفت گروه بازاریابی R/GA با ترسیم واقعیت بازار برای مشتریان خود و نشان دادن جایگاه حقیقی آنها، لزوم استفاده از فناوری‌های دیجیتال را به آنها گوشزد کرده و طراحی این فرایند را برای مشتریان خود به عهده می‌گیرد.

  اتکا به تجربه مصرف‌کننده

شناخت دقیق مصرف‌کنندگان و آگاهی از نظرات آنها نسبت به یک برند، می‌تواند در فرایند برندسازی و طراحی برنامه‌های تبلیغاتی بسیار تأثیرگذار باشد، بر همین اساس نیز گروه بازاریابی R/GA از طریق اتکا به تجربه مصرف‌کنندگان، سعی در ایجاد راه‌حل‌هایی دارد که به تبدیل تجربه مصرف‌کننده منجر می‌شوند. به این معنا که با استفاده از راهکارهای مختلف میدانی و برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان در فضای دیجیتال، از تجربیات آنها در رابطه با محصولات یک برند آگاه شده و سپس بر مبنای همین تجربیات، سعی در اصلاح و بازسازی برند مذکور دارد. به بیان دیگر، تجربه مصرف‌کننده در این فرایند، به یک راه‌حل مؤثر جهت ارتقای یک نام تجاری تبدیل خواهد شد.

  ارائه خدمات مشاوره‌ای

فرایند مشاوره از جمله مهم‌ترین خدماتی است که این گروه بازاریابی با روش‌های خاص خود به مشتریان ارائه می‌دهد و در نهایت با طراحی مدل‌های جدیدی برای کسب‌وکار آنها ادامه می‌یابد.

آنچه در برنامه‌های مشاوره این شرکت حائز اهمیت است، شناسایی فرصت‌های قابل ملاحظه‌ای است که ممکن است برای هر برندی منحصربه‌فرد بوده و در فرایند موفقیت آن بسیار تأثیرگذار باشند.

همچنین رویکرد مشاوره‌ای این آژانس مبتنی بر تیم‌های چندمنظوره است، به این معنا که عامل همکاری بین تیم‌های مختلف فکری، یکی از ارکان اساسی این شرکت در ارائه خدمات مشاوره‌ای آنهاست.

  رفتارشناسی: یک اصل بنیادی

استفاده از علم رفتارشناسی می‌تواند در طراحی برنامه‌های بازاریابی بسیار تأثیرگذار باشد، زیرا با شناخت درست رفتار مخاطبان، می‌توان برنامه مدون‌تر و کاربردی‌تری را برای مصرف یک محصول ارائه کرد.

آژانس R/GA ایده‌های خلاقانه خود برای ارائه خدمات بازاریابی را از مرکز زندگی مردم می‌گیرد، به این معنا که به زعم دست‌اندرکاران این شرکت، تنها با شناخت درست رفتار مخاطبان است که می‌توان ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد یک برند را مطابق علایق و نیازهای آنها معرفی کرد.

مطالعه بطن زندگی مردم و رفتار روزمره و عادی آنها، یکی از موارد مطالعه تیم‌های تحقیقاتی این شرکت است تا از این طریق بتوانند به یک شناخت درست از رفتار مخاطبان رسیده و از طریق ادغام این نتایج با تجربه مصرف‌کنندگان، یک برنامه بازاریابی کاربردی را طراحی کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.