مدیسه در یک نگاه

مدیسه در یک نگاه
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه سلبریتی http://goo.gl/sylaSp
فروشگاه آنلاین مُدیسه با استفاده از تجربیات ۵۰ ساله گروه تجاری گلستان، به تناسب خواسته‌های مخاطب، آغازگرِ نسل جدیدی از فروشگاه‌های اینترنتی است. گروه گلستان در حوزه‌های مواد غذایی، خودرو و خیریه فعالیت دارد. در حوزه خودرو واردکننده و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش برندهای هیوندا، کیا و... است. در حوزه خودروهای سنگین هم برندهایی مانند هلی و کوموتسو و... را وارد می‌کند...

به این دلیل نامش را مدیسه گذاشتیم که هم واژه مد را در خود دارد و هم اینکه یادآور نام روستایی در اطراف اصفهان است به نام مدیسه که با فتحه میم خوانده می‌شود، چون می‌خواستیم رویکرد ایرانی و وطنی هم در نام برندمان نهفته باشد. از طرفی چون حضور در اینترنت معنای گشتن و سرچ کردن و گشت‌وگذار را به همراه خود دارد، مدیسه یادآور اودیسه، قهرمان حماسه‌های یونان و داستان سفرش هم می‌تواند باشد. درواقع می‌خواستیم نامی انتخاب کرده باشیم که معنای قوی و مضمونی قابل‌توجه داشته باشد. فروشگاه آنلاین مُدیسه با استفاده از تجربیات ۵۰ ساله گروه تجاری گلستان، به تناسب خواسته‌های مخاطب، آغازگرِ نسل جدیدی از فروشگاه‌های اینترنتی است. گروه گلستان در حوزه‌های مواد غذایی، خودرو و خیریه فعالیت دارد. در حوزه خودرو واردکننده و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش برندهای هیوندا، کیا و... است. در حوزه خودروهای سنگین هم برندهایی مانند هلی و کوموتسو و... را وارد می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای هفت با بیش از ۵۰ فروشگاه در کشور که به‌عنوان فروشگاه‌های تخفیف‌دار دائمی فعالیت می‌کنند، از زیرمجموعه‌های گروه گلستان است. مدیسه نیز کسب‌وکار اینترنتی گروه گلستان به شمار می‌رود که دایره وسیعی از محصولات را عرضه می‌کند شامل انواع مدل‌های لباس زنانه (کیف، کفش، پیراهن،‌ مانتو، لباس مجلسی، شال، روسری، پالتو، شلوار، عینک آفتابی، بلوز، دامن، تونیک، شومیز و...)، پوشاک مردانه (تی‌شرت، پیراهن، لباس و کفش ورزشی، شلوار، کت، کمربند، کلاه، دستکش، کفش، کیف، بارانی، پالتو،‌ کاپشن و...)، محصولات کودک و نوزاد (اسباب‌بازی، لوازم‌تحریر، بادی، لباس راحتی، جوراب، شلوار، زیورآلات، شیشه شیر، ظرف غذا، و...)، محصولات خواب و حمام (بالش و پتو، روتختی و کاور، حوله، کوسن و پادری)، کالاهای آشپزخانه (سرویس‌های غذاخوری، سینی، ماگ، ظروف میوه و شیرینی، فلاسک و...) و خوراکی (قهوه، چای، شکلات، بیسکویت، دم‌نوش، تنقلات، ادویه‌جات و...). مدیسه ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، به شما اطمینان می‌دهد با قیمتی مناسب، محصولی اصل از برترین برندهای جهان از قبیل زارا، منگو، برشکا، آدیداس، نایک، پوما، چیکو، ریباک، تولو و... را به دست شما می‌رساند. علاوه بر این برندهای نام‌آشنا در ایران، مدیسه عرضه‌کننده برخی از معتبرترین برندهای جهانی است که پیش از این کمتر در ایران شناخته شده بودند. برندهایی آمریکایی نظیر Nine West و TCP یا برند فرانسوی Celio که هم‌زمان با فروش در فروشگاه‌های معتبر جهان، در مدیسه نیز عرضه می‌شوند. کالای خریداری‌شده از مدیسه در طول ایام هفته ظرف ۲۴ ساعت بدون هیچ هزینه اضافی (برای خریدهای بالای یک‌صد هزار تومان) تحویل داده می‌شود و امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد. می‌توانید در صورت عدم رضایت، محصول خریداری‌شده را تا ۷ روز پس از خرید برگردانید و هزینه خود را به صورت کامل دریافت کنید. البته اگر خرید کمتر از ۱۰۰ هزار تومان باشد بین ۶ تا ۸ هزار تومان باید بابت ارسال پرداخت شود.
 ما برای شروع کار، وب‌سایت‌های زیادی را در این زمینه چک کردیم و حتی بعضی را در آلمان و ترکیه از نزدیک دیدیم. البته الگوی صد درصدی ما نیستند اما مثلا در ترکیه وب‌سایتی هست که روزانه ۱۰ هزار سفارش دارد و ما هم روی همان پلتفرم مدیسه را طراحی کردیم. البته این وب‌سایت کار فشن انجام نمی‌دهد و مانند دیجی‌کالاست. ما تلاش می‌کنیم که به تولید داخلی توجه ویژه کنیم و در حال حاضر هم برندهای ایرانی را داریم، مثلا تنها در حوزه پوشاک با بیش از ۲۰ برند ایرانی کار می‌کنیم. اما مشکلی که برندهای ایرانی دارند این است که اگر باکیفیت باشند، قیمت بالایی دارند و لوکس محسوب می‌شوند که مشتریان عموما نمی‌توانند از آنها خرید کنند. اگر از برندهای با کیفیت پایین هم خرید کنیم، مشتری حاضر نیست آن‌ها را خریداری کند. بنابراین الان مشکل این است که برندها به خاطر هزینه‌های بالای تولید در ایران به لحاظ قیمتی نمی‌توانند با کالای خارجی رقابت کنند. به همین دلیل مشتری ترجیح می‌دهد با همان پول از زارا یا برندهای ایتالیایی و... خرید کند.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎