مدیریت فایل‌هایتان را سروسامان دهید

0

ES File Explorer File Manager

برنامه‌ای رایگان، ساده و ایمن است که به کمک آن می‌توانید به طور کارآمد و به‌آسانی فایل‌های خود را مدیریت کنید. ES File Explorer یکی از برنامه‌هایی است که در حوزه مدیریت فایل بیشترین تعداد دانلود را به خود اختصاص داده است. ES File Explorer یک مدیر فایل با قابلیت‌های کامل (تصاویر، موسیقی، فیلم، سند و برنامه) برای مصرف محلی و شبکه‌ای است. در سراسر دنیا بیش از ۵۰۰ میلیون نفر از این برنامه استفاده می‌کنند. این برنامه به مدیریت تلفن اندروید و فایل‌های شما کمک می‌کند و بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای فایل‌ها را به اشتراک می‌گذارد. ES File Explorer مدیر فایل و مدیر پوشه است که فایل‌های شما را با برش، کپی، چسباندن، تغییر نام و فشرده‌سازی مدیریت می‌کند. از فایل‌های ZIP و RAR پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد این فایل‌ها را فشرده یا استخراج کنید. دسترسی فایل از راه دور یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه است. شما می‌توانید فایل خود را از هر جایی دریافت کنید، اعم از ذخیره‌سازی فضای ابری که از Dropbox، Box.net، Sugarsync، Google Drive، Amazon S3، Yandex، (SkyDrive) OneDrive و سایر پلتفرم‌های فضای ابری پشتیبانی می‌کند. این برنامه یک گزینه به نام مدیر فایل از راه دور دارد که با فعال‌سازی آن، می‌توانید فایل‌های موجود در تلفن همراه را از کامپیوتر خود مدیریت کنید.

Weather Clock Widget

این برنامه کاربردی پرطرفدار به کاربران امکان می‌دهد زمان واقعی و شرایط آب و هوایی را بررسی کنند.Weather Clock Widget  مقدار کمی از باتری را مصرف می‌کند و کار با آن ساده و سریع است. درواقع این برنامه یک صفحه قفل جایگزین برای اندروید ۲/۴ به بالاست. Weather Clock Widget یکی از برترین برنامه‌های کاربردی در گوگل‌پلی شناخته شده است. برای اضافه کردن این ویجت به صفحه قفل دستگاه اندروید خود، کافی است انگشت خود را روی صفحه قفل به سمت چپ بکشید و گزینه «+» را لمس کنید. سپس، برای سفارشی‌سازی و افزودن ویجت گزینهWeather Clock Widget را انتخاب کنید. می‌توانید آن را به ویجت صفحه قفل اصلی خود تبدیل کنید، به طوری که جایگزین ساعت پیش‌فرض باشد. برای این کار آن را لمس کنید و نگه دارید و سپس آن را به طور افقی به انتهای سمت راست بکشید. قبل از اجرای این برنامه باید GPS و خدمات موقعیت مکانی خود را فعال کنید. برای افزودن یک ویجت به صفحه اصلی، مراحل زیر را انجام دهید:

۱.  هر قسمت خالی صفحه اصلی را لمس کنید و نگه دارید. ۲. ویجت‌ها را لمس کنید. ۳. یک ویجت را لمس کنید و نگه دارید. اکنون تصاویر هر صفحه اصلی را مشاهده خواهید کرد. ۴.  ویجت را به سمت صفحه اصلی که می‌خواهید بکشید و سپس انگشت خود را بردارید.

egg – Action Selfie Cam

این برنامه کاربردی توسط شرکت بزرگ Line ساخته شده است. با استفاده از این برنامه کاربران می‌توانند عکس‌های سلفی خنده‌دار، زیبا و فوق‌العاده‌ای را برای سرگرمی ایجاد کنند. این برنامه دارای جلوه‌های واقعی و فیلترهای جالب است. Egg در واقع یک برنامه ویدئویی است پر از ماسک‌های سه‌بعدی جالب و خلاقانه، آرایش‌های ویژه، جلوه‌های ویژه و سایر قابلیت‌ها. این برنامه یکی از پربازدیدترین برنامه‌های تهیه سلفی است.

قابلیت‌های خاص این برنامه عبارت است از:

۱. ماسک‌های واقعی سه‌بعدی با جلوه‌های ترکیبی ویژه که به‌خوبی روی صورت شما می‌نشینند.

۲. ایجاد ماسک‌های مخصوص به شما از تصاویری که انتخاب می‌کنید.

۳. ماسک‌های جالب و خلاقانه فراوان که از طریق به‌روزرسانی‌های منظم اضافه می‌شوند.

۴. ویدئوهای خود را با دوستان تهیه کنید و آن‌ها را روی برنامه‌های مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید.

از حیوانات بانمک گرفته تا خون‌آشام‌های قاتل، این ماسک‌های خنده‌دار شما را سرگرم خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.