مدرن‌تر بفروشید!

0

امروزه حرفه فروشندگی به حرفه‌ای پیچیده و قابل تامل بدل شده‌ و موفقیت در این حرفه در گرو‌ برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران است. برخلاف تفکرات رایج، فروشندگی، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست. فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک کرده و به‌منظور انتخاب صحیح‌، مشتری را صادقانه راهنمایی ‌و سرانجام بتواند توافق و اعتماد مشتری را برای خرید جلب کند. بازاریابی مدرن حرفه‌ای میان تولیدکننده یا فردی که خدمات را ارائه می‌دهد، در مقابل مشتریان است و در همه جنبه‌های زندگی کاربرد دارد. شرکت‌ها هزینه‌های سنگین و زیادی را در مقابل بازاریابی سنتی باید در‌بر‌بگیرند ولی امروزه به وسیله بازاریابی مدرن یا همان دیجیتال، این هزینه‌ها پایین آمده است. اینکه شما در دوران رونق اقتصاد، خوب بفروشید و احساس کنید بازاریابی خوبی داشته‌اید، کار عجیبی نیست. هنر مدیران فروش و بازاریابی در شرایط سخت اقتصادی است که خود را نشان می‌دهد. پس از مشکلات اقتصادی فراوانی که بر بنگاه‌های اقتصادی ایران تحمیل شده بود، بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی انگیزه خود را برای فعالیت از دست دادند و بسیاری دیگر نیز از پس تامین هزینه‌ها بر‌نیامدند. اما خوشبختانه پس از برجام و در دوران کنونی پسا‌تحریم فرصتی مناسب در اختیار بازرگانان، تجار و مقتصدان کشور فراهم آمده است تا به کسب‌و‌کار خود رونقی دوباره بدهند و با رویکردی تازه فعالیت خود را از سر بگیرند. کنفرانس شیوه‌های بازاریابی و فروش مدرن با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور و جهان با استفاده از اساتید باتجربه راهکارهای مدرن و نوین بازاریابی و فروش را در اختیار مدیران قرار می‌دهد تا با استفاده از دانش نوین کسب‌و‌کار خود را بهتر معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند‌. در این کنفرانس مهدی جبرائیلی (کارآفرین و تاجر نمونه کشور)، احد حیدری (مشاور عالی برند‌های معتبر داخلی و خارجی)، احمدرضا نخجوانی (مدیر‌عامل شرکت شاتل) و شایان شلیله (مدیر عامل شرکت ای‌نتورک) حضور دارند و درباره ضرورت استفاده از شیوه‌های مدرن در بازاریابی و بالا‌بردن هرچه بیشتر فروش از این طریق به سخنرانی می‌پردازند. اخلاق‌مداری در کسب‌و‌کار و الگوی مشتری‌نوازی از دیگر عناوینی است که در این کنفرانس پنج‌ساعته به آن پرداخته می‌شود. همچنین پس از این کنفرانس اساتید برجسته اقتصادی حضور دارند و برای شرکت‌کنندگان جلسات مشاوره برگزار می‌کنند. رویکرد کلی در برگزاری این کنفرانس تعاملی و به صورت پرسش و پاسخ بوده و مطالب به صورت کاربردی ارائه می‌شوند. در پایان این رویداد نیز قرار است از مدیران و کارآفرینان برتر استان تهران تقدیر و تشکر به عمل آید. این کنفرانس از سوی باشگاه موفقان طراحی شده و در روز پنجشنبه ۲ دی ماه در سالن آمفی‌تئاتر هتل سیمرغ تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.