ماندگاری نام‌ها

0

مدتی است تب فراگیر مارک‌ها باعث شده بسیاری از افراد برای خرید لباس‌هایی با برند خارجی تا چندین برابر قیمت آن را بپردازند.

یکی از مهم‌ترین دلایل گرایش نوجوانان و جوانان به استفاده از مارک یا برندی خاص تمایل شدید آن‌ها به شهرت و برتری‌جویی است، و البته برخورداری از کیفیت این کالاها در صورت دسترسی به برند اصلی نه فیک!

بین لباس خارجی باکیفیت مارک‌دار و لباس‌هایی که تنها مارک دارند تفاوت زیادی وجود دارد. Branda.ir به‌عنوان دانشنامه برندها با معرفی برندهای داخلی و خارجی و با نگاهی ویژه به برندهای داخلی و در حال رشد، بستری را برای پوشش صحیح در این حوزه فراهم کرده است.

بنیان‌گذار «برندا» این وب‌سایت را شامل برندشناسی، ارتقای برندها و دانشنامه آن‌ها می‌داند. این وب‌سایت اخبار برندها را در اختیار کاربر می‌گذارد شامل معرفی شعب جدید، کالکشن جدید، جدیدترین محصولات، تاریخ و میزان حراج‌ها، قرعه‌کشی‌ها و برندگان آن‌ها. برندا برندهای ساعت و جواهرات، پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم دیجیتال و ورزشی را معرفی می‌کند و در قسمت فروشگاه نیز امکان خرید آنلاین را در اختیار کاربر می‌گذارد.

به گفته بنیان‌گذار برندا، گروه ساهی با هدف اعتلای سبک زندگی، کاربرد نوین ابزارهای فناوری، دسترسی ساده و هوشمندانه به خواسته‌ها و علایق شخصی افراد، تصمیم دارد ایده برندا را اجرایی کند. در اینجا سعی شده با هدف گردآوری اطلاعات تخصصی برندهای آشنا، کمتر شناخته‌شده و حتی نوپا، از آنچه در زندگی روزمره‌مان استفاده می‌کنیم، شناخت بیشتری برای لذت بردن بیشتر داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.