مالیات و حساب‌وکتاب با شوباکسد

0

شوباکسد(Shoeboxed) مدیریت رسیدهای مربوط به مخارج کسب‌و‌کارها را بسیار آسان می‌کند و یکی از اپلیکیشن‌های مفید برای صاحبان کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها به شمار می‌رود.

این ابزار در زمان پرداخت مالیات یک ناجی به شمار می‌رود زیرا تمام رسیدهای شما در یکجا ذخیره شده است و هر زمان که به آنها احتیاج داشته باشید، در دسترس شما خواهند بود. برای استفاده از آن کافی است از رسید خود عکس بگیرید، آن را در حساب شوباکسد سازماندهی کرده و به طور آنلاین ذخیره کنید.

به علاوه می‌توانید از این ابزار برای مدیریت مخاطبان استفاده کنید. در این خصوص، از کارت‌های تجاری عکس بگیرید تا به طور آنلاین ذخیره شوند. شوباکسد برای افرادی که باید رسید‌ها و کارت‌های تجاری خود را پیگیری کنند، بسیار مفید است زیرا تمام این کارها را به‌تنهایی انجام می‌دهد. با عکس گرفتن از رسید، فروشنده، مبلغ کل، شیوه پرداخت‌ و تاریخ وارد خواهد شد و همچنین رسیدها در دسته‌بندی‌های مختلف قرار خواهند گرفت. با این اپلیکیشن شما می‌توانید بلافاصله گزارش‌ مخارج تهیه کنید. شوباکسد برای کسب‌و‌کارها یک اپلیکیشن ضروری است. فوربس، نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، تودی شو و هزاران نشریه دیگر درباره این اپلیکیشن کاربردی صحبت کرده‌اند. این اپلیکیشن به حساب شخصی شما در Shoeboxed.com وصل است و شما می‌توانید از هر کامپیوتری به آن دسترسی داشته باشید. در این صورت، می‌توانید کارهای زیادی با رسیدهای خود انجام دهید. شوباکسد در بین صاحبان کسب‌و‌کار محبوبیت زیادی دارد به طوری‌که بیش از یک میلیون نفر از این ابزار برای اسکن و سازماندهی رسیدها، تهیه گزارش مخارج، پیگیری کارها و غیره استفاده می‌کنند. از جمله قابلیت‌های اصلی این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  تبدیل تصاویر رسید به داده‌های دقیق

  بایگانی فوری رسیدها در حین سفر

  دسترسی به یک آرشیو قابل جست‌وجو و قابل دسته‌بندی از رسید‌ها

  تهیه و ارسال گزارش‌ها از طریق ایمیل در چند ثانیه

  وارد کردن هزینه‌ها در اپلیکیشن‌هایی مانند کوییک‌بوکس، ویو اکانتینگ، اکسل، اوت‌رایت، زیرو و غیره.

  کوییک‌بوکس گوپیمنت (QuickBooks GoPayment)

یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها نحوه دریافت مبالغ در ازای ارائه خدمات و محصولات به کاربران خود است. در این خصوص اپلیکیشن کوییک‌بوکس گوپیمنت می‌تواند به کسب‌و‌کارها کمک کند. این اپلیکیشن یک ابزار نقطه فروش رایگان است که به کاربران امکان می‌دهد در حین سفر وجه دریافت کنند. با کارتخوان‌های همراه مجهز به فناوری بلوتوث، شما می‌توانید با کارت‌های اعتباری و دبیت کارت کار کرده و نیز از اپل پی، گوگل پی و سامسونگ پی استفاده کنید. حتی بدون وجود کارتخوان، شما می‌توانید از این اپلیکیشن همراه برای انجام تمام پرداخت‌ها استفاده کنید و هر تراکنش فروش را پیگیری نمایید. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به یکپارچگی بی‌سیم با کوییک‌بوکس آنلاین، دسترسی به جزئیات از طریق هر همگام‌سازی فروش با کوییک‌بوکس در زمان واقعی و بدون نیاز به تنظیمات اشاره کرد. استفاده از این ابزار بسیار ساده است. فقط کافی است با حساب کوییک‌بوکس، توربو‌تکس یا مینت فعلی خود ثبت‌نام کنید. کاربران جدید می‌توانند یک کارتخوان همراه رایگان با قابلیت حفاظت در برابر کلاهبردای دریافت کنند. این کارتخوان از کارت‌های اعتباری و دبیت‌‌کارت‌های ویزا، مسترکارت، دیسکاور‌ و امریکن اکسپرس پشتیبانی می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.