ماسک ضد خروپف اسنورسیرکل

0

به نوسانات ساختار تنفسی که به دلیل جریان هوای مسدود شده در طول تنفس هنگام خواب موجب تولید صدا می‌شود، خروپف می‌گویند.  ممکن است خروپف با صدای بلند و آزاردهنده باشد و موجب برهم‌زدن خواب فرد کناری شما شود.  به لطف فناوری اکنون یک ماسک ضد‌خروپف هوشمند ساخته شده است.  این چهارمین نسل و کارآمدترین راهکار برای از بین بردن خروپف و خواب بهتر است. برای استفاده از این دستگاه، لازم است که آن را روی گوش خود قرار دهید‌ تا دستگاه به طور خودکار وارد حالت کار از پیش تعیین‌شده شود.  این دستگاه برای تمام افراد حتی سالمندان بسیار مفید و کار با آن بسیار ساده است.  اپلیکیشن اسنور سیرکل نیز داده‌های خروپف و داده‌های هوا‌ را به شما نمایش می‌دهد.  قابلیت‌های مهم آن عبارتند از:

۱.  این ماسک می‌تواند صدای خروپف را شناسایی کرده و با ساطع کردن نوسانات در ۳۶  سطح برای مداخله فیزیکی کار خواهد کرد تا خروپف را قطع کند.  

۲.  این یک طراحی قابل حمل است که کاربران می‌توانند به‌آسانی آن را در هر کجا با خود حمل کنند.  شما می‌توانید در هر کجا و هر زمان خواب بهتری داشته باشید.  

۳.  استفاده از آن راحت است زیرا از اسفنج با تراکم بالا ساخته شده است. 

۴.  به علاوه یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه است زیرا شما می‌توانید دستگاه را با هزینه کم خریداری کرده و تا ۳۰ روز قابل استرداد است و ضمانتنامه یکساله دارد.  

افرادی که به دنبال راهکاری برای مشکل خروپف خود هستند، می‌توانند از اسنور سیرکل و گزینه‌های پیشرفته آن استفاده کنند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.