لیتراتی به تمیزی زمین کمک خواهد کرد

0

لیتراتی یک منبع آنلاین است که به کاربران خود امکان می‌دهد با اینستاگرام از آشغال‌ها عکس بگیرند و یافته‌های خود را با استفاده از هشتگ «#Litterati» با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

سپس آنها تشویق می‌شوند تا به طور مناسب زباله‌ها را دور بیندازند.

ژئوتگ‌ها مناطقی را که با مشکل مواجه هستند، نشان می‌دهد و کلیدواژه‌ها نیز متداول‌ترین برندها و محصولات را شناسایی می‌کنند. این داده‌ها سپس برای کار با شرکت‌ها و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند تا راهکارهای پایدارتری پیدا شوند. از جمله قابلیت‌های مهم این ابزار اینترنت اشیاء عبارتند از:

 گروه‌ها: آشنایی با تاثیر ترکیبی؛‌ این یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هاست. مدارس، گروه‌های زیست‌محیطی و شرکت‌ها همگی می‌خواهند با تاثیر ترکیبی خود آشنا شوند تا تغییراتی را در جوامع خود به وجود آورند.

 نقشه‌ها: اندازه‌گیری محلی اقدامات؛  نقشه‌های تعبیه‌شده در اپلیکیشن امکان جست‌وجو‌ و فیلتر‌کردن بر حسب موقعیت مکانی را فراهم خواهند کرد تا هر فردی بتواند با آشنایی بیشتر درباره زباله‌ها در محله خود راهکارهای کارآمدتری را پیدا کند.

 ابزارهای تحلیل داده: اعمال تغییرات بزرگ‌تر؛  این لایه‌های اضافی اطلاعات مانند جابه‌جایی سطل زباله، موقعیت‌های مکانی خرده‌فروشی، آب و هوا و غیره به ما کمک خواهد کرد تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیریم و اقدامات مؤثری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.