لوکسیتو، فروشگاه آنلاین مد و لباس

0

با توجه به توسعه و رشد چشمگیر صنعت پوشاک و مد ایران طی سالیان اخیر و حمایت‌های هدفمند مراجع ذیصلاح در این حوزه همچنین آماده‌شدن بستر مناسب برای تبدیل‌شدن ایران به‌عنوان کشوری صاحب سبک در میان کشورهای اسلامی، بالا رفتن سطح دانش روز طراحان، به‌کارگیری روش‌های نوین اجرا و به‌کارگیری آنها در قالب عرف جامعه، بیش‌ازپیش جای خالی بستری برای معرفی و شناساندن فعالان صاحب سبک به‌صورت بین‌المللی خالی است. بر همین اساس وجود فروشگاه‌های اینترنتی مثل «لوکسیتو» به نشانی

luxito.ir بیش از پیش احساس می‌شود. لوکسیتو در تابستان ۹۵ با ایده معرفی و فروش بین‌المللی برندهای برتر صنعت پوشاک و مد ایران فعالیت خود را آغاز کرد. اما تمرکز اصلی آن ‌روی کمک به رشد کسب‌وکارهای نوپایی معطوف شده که درعین‌حال مستعد در این صنعت هستند، تا با ارائه خدمات مختلف بستری برای دیده‌شدن، رشد و شکل‌گیری برند آنها را به‌صورت حرفه‌ای ایجاد کند. درواقع یک هدف والاتر که در پس این ایده وجود دارد، سوق‌دادن سلیقه اجتماعی برای استفاده از تولیدات داخلی به‌منظور رواج فرهنگ صحیح پوشش، حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از طراحان صاحب سبک ایرانی-اسلامی است‌ که با فراق بال برای مصرف‌کننده داخلی کیفیت و ذائقه‌ای درخور فراهم کنند. گام بعدی و پس از احراز شرایط کیفی، «لوکسیتو» اقدام به معرفی و فروش بین‌المللی محصولات برندهای ایرانی می‌کند تا علاقه‌مندان خارج از ایران نیز از لذت استفاده از هنر ایرانی-اسلامی بهره ببرند. در لوکسیتو محصولات در دسته‌بندی‌های مختلفی اعم از مانتو، پالتو و بارانی، لباس، لباس عروس، محصولات حجاب، دامن و شلوار قرار داده شده است. به علاوه در لوکسیتو این امکان وجود دارد که کاربران از مزون‌های معتبر خرید کنند و به طور مستقیم به جدیدترین طرح‌ها، مقایسه تخصصی و مطالعه نظرات دیگر کاربران بپردازند. همچنین این امکان وجود دارد تا سفارشی‌دوزی آنلاین داشته باشند به این صورت که به عنوان مثال طرح مانتوی مورد نظر خودشان را انتخاب می‌کنند سپس در قسمت سایز، با انتخاب گزینه «سایز سفارشی شما» می‌توانند با ارائه اندازه‌های فردی خودشان، مانتویی مخصوص و فیت بدن خود سفارش دهند. (این گزینه برای افرادی که سایزهای بالاتر و یا فرم اندامی – دو‌سایزه- دارند، برای سفارش محصول پیشنهاد شده است.) بدین منظور کافی است طبق دستورالعمل اندازه‌گیری مندرج در بخش «آموزش اندازه‌گیری سایز»، اندازه‌های خود را در انتهای پروسه خرید در مرحله جزئیات پرداخت و قسمت «توضیحات سفارش» نوشته و سفارش خود را نهایی کنند و لوکسیتو قبل از هر کاری با آنها تماس خواهد گرفت. به علاوه در قسمت رنگ، با انتخاب «سایر رنگ‌ها» می‌توانند پس از خرید نهایی، رنگ دلخواه محصول خود را با هماهنگی مزون مربوطه، انتخاب کنند. همچنین در قسمت دوخت، با انتخاب «دوخت طبق تغییرات مورد نظر شما» این امکان وجود دارد تا هر‌گونه تغییر دلخواه خود را متناسب با محصول، پس از نهایی کردن با مزون مربوطه اعمال کنند. زمان تحویل محصول بسته به شهر محل سکونت و اینکه محصول خریداری شده، موجود و یا سفارشی‌دوزی باشد، بین ۱ الی ۷ روز متغیر است و در صورت نیاز به تحویل فوری، قبل از نهایی‌کردن خرید افراد می‌توانند با لوکسیتو تماس بگیرند.

از دیگر خدماتی که لوکسیتو به تولید‌کنندگان لباس ارائه می‌دهد، خدمات برند‌سازی است که در قالب ارائه صفحه اختصاصی، ساخت فیلم تبلیغاتی و عکاسی هنری، تهیه گزارش‌های خبری و هر آنچه برای دیده‌شدن با‌کیفیت برندها نیاز است، لوکسیتو انجام می‌دهد. همچنین تولید‌کنندگان لباس علاقه‌مند به همکاری با لوکسیتو در صورت تمایل می‌توانند با پر‌کردن فرم همکاری یا تماس با واحد فروش و قرار ملاقات حضوری و دریافت مدارک نسبت به شروع همکاری اقدام کنند. علاوه بر موارد ذکر شده در مجله لوکسیتو که وبلاگ این وب‌سایت است، سعی شده ‌که با مشاوره‌هایی که در قالب مقالات مختلف ارائه می‌شود، به مخاطبان در انتخاب رنگ و نوع لباس یاری شود تا بتوانند بهترین‌ها را برای خود انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.