قاصدک ۲۴؛ تجربه خرید اینترنتی بلیط هواپیما، بلیط قطار و بیمه مسافرتی!

0

شاید امروزه مسافت کم اهمیت ترین بعد در یک سفر باشد. در واقع دوری یا نزدیکی فاصله ای که در سالهای نه چندان دور می‌توانست مقصد یک سفر را تعیین کند حال با پیشرفت تکنولوژی انقدر بی اهمیت به نظر می‌رسد که در میان دغدغه های نوین سفر دیگر به چشم نمی‌آید. با این وجود چیزهایی که جایگزین این دغدغه کوچک و پیش پا افتاده شده اند نیز چندان دردسرساز و بحران آفرین نیستند چرا که امروزه مسافران قادرند تنها با استفاده از یک سامانه جامع خدمات سفر، به سادگی و در سریعترین زمان ممکن، پاسخگوی تمامی نیازهای خود باشند. 

سامانه های جامع ارائه دهنده خدمات سفر نظیر قاصدک ۲۴ به شما کمک می‌کنند بسته به نوع سفرتان خواه زمینی و هوایی و یا حتی دریایی، مقدمات لازم را تدارک دیده و سفری منحصر بفرد را تجربه نمایید. بدین منظور تنها کافیست با مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه مورد نظرتان نسبت به خرید اینترنتی بلیط قطار، خرید اینترنتی بلیط هواپیما و یا حتی بیمه مسافرتی دلخواهتان را خریداری نمایید و برای بستن چمدانهای خود آماده شوید.

  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر قاصدک ۲۴

در معرفی سامانه جامع خرید بلیط قاصدک ۲۴ باید بگوییم این سامانه در ابتدا فعالیت خود را با فروش بلیط های چارتر و سیستمی هواپیما آغاز نمود. موضوعی که کاربران این مجموعه را قادر می‌ساخت به صورت آنلاین و در کوتاهترین زمان ممکن خرید اینترنتی بلیط هواپیما پرواز چارتر یا سیستمی مورد نظر خود را طی مقایسه با سایر بلیط های موجود انجام دهند. همکاری با ایرلاینهای معتبر داخلی و خارجی نظیر ایران ایر، ماهان، کاسپین، آتا و… و همچنین بهره گیری از فیلترهای متنوع در دستیابی به ارزانترین بلیط هواپیما در سریعترین زمان ممکن نیز موجب رضایت جمع کثیری از مخاطبان این مجموعه شد و ما را بر آن ساخت تا درصدد پاسخگویی به تمامی نیازهای مشتریان خود باشیم.

  • خرید اینترنتی بلیط قطار

همانطور که گفتیم استقبال از سامانه خرید آنلاین بلیط قاصدک ۲۴ موجب گشت تا خرید اینترنتی بلیط قطار نیز به خدمات این مجموعه اضافه شود. بدین ترتیب کاربران محترم قاصدک ۲۴ از این پس قادرند با مراجعه به سایت این سامانه به آدرس www.Ghasedak24.com علاوه بر امکان خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار مورد نظر خود نظیر بلیط قطار مشهد، بلیط قطار تهران، بلیط قطار یزد و… را نیز به سادگی رزرو و خریداری نمایند. 

کاربران برای این کار تنها کافیست با مراجعه به بخش “بلیط قطار” قاصدک ۲۴، اطلاعات مورد نیاز در فیلدهای مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و یکی از گزینه های “مسافرین عادی”، “ویژه برادران” و “ویژه خواهران” را تکمیل نموده و پس از ورود به درگاه بانکی، بلیط قطار متناسب با بودجه و سلیقه خود را خریداری نمایند. 

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما و خرید اینترنتی بلیط قطار از قاصدک ۲۴ بدون نیاز به ثبت نام در سایت و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی امکانپذیر است

  • خرید بیمه مسافرتی

قاصدک ۲۴ در راستای دستیابی به اهداف و کسب رضایت صد درصدی مسافران خود طی همکاری با شرکت معتبر و خوشنام بیمه سامان، چندی است که امکان خرید آنلاین بیمه نامه های مسافرتی را نیز در مجموعه خود مهیا ساخته است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند پس از خرید بلیط هواپیما یا قطار دلخواهشان به بخش “خرید بیمه مسافرتی” در صفحه اصلی سامانه جامع خرید بلیط قاصدک ۲۴ مراجعه نموده و سفر پیش روی خود را بیمه نمایند. 

گفتنی است بیمه نامه های مسافرتی قاصدک ۲۴ در راستای دربرگیری تمامی سلایق و نیازها، در پنل های متنوعی ارائه می‌گردد و هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تأخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و حوادثی از این دست را شامل می‌شود. بیمه نامه مسافرتی سامان همچنین انواع سفر از جمله تک نفره، تجاری، خانوادگی و… را شامل می‌شود و پس از خریداری در اسرع وقت به ایمیل ثبت شده کاربر در سامانه ارسال می‌گردد.

 

رپرتاژآگهی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.