فلسفه بن لرر چیست؟

0

بن لرر، در سن ۲۹ سالگی، ثابت کرده است که بین رسانه و تجارت یک نقطه شیرین وجود دارد.


امسال، تریلیست پس از خریداری JackThreads و راه‌اندازی سایت معاملات روزانه Thrillist Rewards خود، ۶۰میلیون دلار درآمد کسب کرده است‌ و اما فلسفله بن لرر برای راه‌اندازی این استارتاپ موفق چه بود؟ او روی افراد سرمایه‌گذاری می‌کرد نه شرکت‌ها. بن لرر سعی می‌کرد با یک کارآفرین ارتباط برقرار کند و شریک کاری او شود.

راهبرد رسانه اجتماعی و بازاریابی او نیز به موفقیت تریلیست کمک کرده است. زمانی که تریلیست راه‌اندازی شد، فیس‌بوک یا توییتری در کار نبود و در نتیجه تعریف افراد از رسانه اجتماعی بسیار متفاوت بود. رشد این استارتاپ در نتیجه ارسال ایمیل توسط افراد به یکدیگر محقق شد. راهبرد اصلی این استارتاپ تولید محتوای فوق‌العاده و مناسب بود.

استارتاپ تریلیست محیطی دارد که در آن افراد به شدت کار می‌کنند اما از آنجا که افراد در این استارتاپ دوست دارند اوقات خوشی را سپری کنند، این شرکت یک فرهنگ شرکتی ندارد.

از نظر بنیانگذار این استارتاپ دلیل موفقیت تریلیست آن است که بسیاری از افرادی که در آن کار می‌کنند به تریلیست به عنوان شغل خود نگاه نمی‌کنند. در واقع تریلیست کار مورد علاقه آنهاست. افراد این تریلیست به کارشان افتخار می‌کنند. در حقیقت فرهنگ کارآفرینی این استارتاپ است که آن را زنده و موفق نگاه داشته است.

این کارآفرین به کارآفرینان جوانی که می‌خواهند یک استارتاپ موفق راه‌اندازی کنند، توصیه می‌کند که خیلی امیدوار نباشند. از افراد انتظار نداشته باشند که کاری را که می‌گویند انجام دهند. انتظار نداشته باشند که خوش‌شانس باشند. کاری را انجام دهند که عالی و بی‌نظیر است. از کسی انتظار نداشته باشند که اشتباهات شما را متوجه شود. مسئولیت کارها را خودشان برعهده بگیرند و یک گوشه در انتظار نتیجه ننشینند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.