فروش به سبک هارلی دیویدسون

0

سازمان‌ها بدون فروش و بازاریابی اثربخش بقا نداشته، رو به افول رفته و در نهایت ورشکستگی را تجربه خواهند کرد. ۷۰ درصد از سازمان‌های سودآور در آمریکا، سرانه آموزش فروش بیش از ۱۰۰ ساعت در سال را تجربه کرده و مدیران و کارکنان فروش این سازمان‌ها دوره‌های فشرده و متعدد فروش و بازاریابی را به صورت منظم می‌گذرانند که تاثیر مستقیمی بر افزایش فروش، تعداد مشتریان و سهم بازار دارند.

با توجه به ماموریت گروه مدیران گیلان در «ارتقای سطح کسب‌و‌کارهای مدیران» این گروه برای ششمین‌بار متوالی ‌با حضور و سخنرانی پیتر سیلوستر و علی معبودی به مدت یک روز در مرکز همایش‌های مخابرات رشت میزبان ۵۰۰ نفر از مدیران و فعالان کسب‌و‌کار از اقصی نقاط ایران خواهد بود.

این همایش بین‌المللی سعی دارد با نگاهی نو به مقوله بازاریابی و فروش از منظر علم روز دنیا و روش‌های کاربردی و بومی ویژه شرایط بازار ایران به شرکت‌کنندگان در پیاده‌سازی استراتژی‌های جدید در حوزه فروش و توسعه کسب‌و‌کار کمک کند.

پیتر سیلوستر ﻣﺸﺎور حوزه ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ قائم مقام اسبق گروه موتورسیکلت‌سازی هارلی دیویدسون است که سوابقی مانند مدیرکلی فروش و بازاریابی کمپانی‌های خودروسازی «BMW» و «Rover»، مدیرکل موسسه جهانی «BNI» در انگلستان  و موسس شرکت Integrus Global را در کارنامه خود دارد. همچنین علی معبودی، مشاور، سخنران و محقق مدیریت کسب‌و‌کار است که ۱۰ سال مدیریت در بنگاه‌های اقتصادی را در سوابق خود دارد.

موضوعات محوری همایش عبارتند از: رازهای اصلی مدیران موفق و مهارت‌های راهبردی آنها، خلق مدل‌های جدید افزایش و توسعه فروش، ۱۲ کلید ساختن کسب‌و‌کار موفق، راهکارهای متمایزسازی به روش هارلی دیویدسون ، تکنیک‌های طلایی خلق مشتریان راضی و افزایش فروش به سبک ب‌ام‌و. همه افراد در مقاطع مختلف کسب‌و‌کار خود نیاز به آموزش و یادگیری نکات روز داشته و این موضوع یکی از عوامل پیشرفت سازمان‌ها و مقابله با رقبا محسوب می‌شود.

این همایش به دنبال آموزش و انتقال تمام مهارت‌های کلیدی، چارچوب‌های کاربردی و مفاهیم مهم در حوزه بازاریابی و فروش بوده و مدیران عامل، مدیران فروش، کارکنان سازمانی و کارآفرینان مخاطبان این همایش خواهند بود. خاطرنشان می‌شود که این رویداد در روز ۳ آذرماه در مرکز همایش‌های مخابرات استان گیلان در شهر رشت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.