فرش قرمز کن زیر پای پرداختی‌ها

0

جمعی از برترین سخنرانان کلیدی و رهبران فکری دنیای پرتغییر صنعتِ پرداخت و احراز هویت در بزرگ‌ترین رویداد فناوری‌های اعتمادمحور یعنی «تراستک» شرکت خواهند کرد؛ رویدادی که از ۲۹ نوامبر تا اول دسامبر (نهم تا یازدهم آذرماه) در کاخ جشنواره کن فرانسه برگزار خواهد شد.

کلر دو لانگو، مدیر تراستک یا همان کارتس سابق گفته است: «در رویداد تراستک فرانسه در طول سه روز شاهد حضور ۴۰ استارتاپ نوآورانه، ۲۵۰ سخنران بین‌المللی، ۴۰۰ غرفه نمایشگاهی و اسپانسر، بیش از ۱۸۰۰ مدیرعامل و ۱۸ هزار شرکت‌کننده از ۱۳۰ کشور دنیا خواهیم بود. خبرگان و کارشناسان ارشد صنعت حاضر در این رویداد، روی موضوعات روز همچون بلاکچین، فین‌تک، مدیریت داده و آی‌دی الکترونیکی و دولت الکترونیک سخنرانی خواهند کرد.»

این رویداد سه‌روزه سخنرانان مطرحی در سطح بین‌المللی را خواهد داشت. جی‌بی استرابل، ‌بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری تسلا موتورز که یک مدل کسب‌وکار جایگزین که به‌شدت مدل کسب‌وکار سنتی خودرو را به چالش کشانده‌، رهبری کرده است. استرابل سمت عملی تولید و ساختار توزیع در صنعت خودرو را رهبری کرد تا جایی که تسلا موتورز عنوان نوآورترین کمپانی جهان را از فوربس گرفت.

آدریان لودویگ، مهندس پیشرو امنیت اندروید در گوگل که مسئول امنیت بستر اندروید و اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل برای اندروید است آخرین برنامه‌ها و پیشرفت‌ها در جهان همواره در حال تغییر امنیت را شرح خواهد داد.

اُساما بدیر، بنیانگذار و مدیرعامل پوینت که پایانه هوشمند آن، همه انواع پرداخت‌ها از کارت مغناطیسی تا کارت‌های ای‌ام‌وی و ان‌اف‌سی، بلوتوث و کیوآر کد و سایر اپلیکیشن‌ها تا نیازهای مناسب مرچنت‌ها را پذیرش می‌کند نیز حضور خواهد داشت.

سایر سخنرانان عبارتند از دیمیئِن پریلات مدیرکل پی‌پال فرانسه، پیتر جکسون رئیس نوآوری بانک سانتاندر کسی که مسئول گروه دیجیتال بانک، اپن‌بانک و اینوونچرز، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر ۱۰۰ میلیون دلاری فین‌تک است.

همچنین کسپر بری به عنوان یک کارشناس در حوزه ریسک، تصمیم‌سازی، نوآوری و رهبری در این رویداد سخنرانی خواهد کرد؛ کسی که با تعدادی از بهترین شرکت‌های بین‌المللی دنیا مانند ویزا، گوگل، آی‌بی‌ام، بارکلیز، سیتی‌گروپ، آکسا، نستله، کی‌پی‌ام‌جی، اورنج، ای‌اس‌دی‌ای والمارت کار کرده است. همچنین یک پروفسور آزمایشگاه رسانه ام‌آی‌تی و کارآفرین سریالی یعنی کوین اسلاوین که درباره روشی که در آن الگوریتم‌ها به‌طور فزاینده‌ای زندگی ما را کنترل می‌کنند، ریسکی که این پدیده ایجاد می‌کند و معنی آن برای جهان پرداخت سخن خواهد گفت.

  •  در تراستک ۲۰۱۶ منتظر چه باشیم؟

کلر دو لانگو می‌گوید: «تراستک ۲۰۱۶ درباره تجدید است. طی ۳۰ سال گذشته، این رویداد محل اتصال بین‌المللی شماره یک فناوری‌های بر پایه اعتماد برای پرداخت، احراز هویت و ارتباطات بوده است. برای ۳۰سال اول وجودش، رویداد می‌خواهد روی نوآوری به‌عنوان هسته صنعت تمرکز کند.»

او اضافه می‌کند که فرمت‌های مختلفی مانند میزگرد، مصاحبه، بخش پنل، جلسات صبحانه و پرسش و پاسخ برای تنوع‌بخشی به محتوا و افزایش جذابیت به برنامه اضافه‌شده است.

  •  کسب دانش، بینش، شریک تجاری

کلر می‌گوید زمان ترک تراستک، شرکت‌کننده‌ها احساس می‌کنند فهم بهتری از صنعت و آخرین روندهای آن دارند، با ایده‌ها و شرکای جدید برای شرکت‌هایشان، دوستان و ارتباطاتی جدید در اکوسیستم پرداخت، احراز هویت و یک چشم‌انداز واقعی از همه محصولات، نوآوری‌هایی که در سال ۲۰۱۶ ارائه‌شده است. کلر می‌گوید: «رویداد سه‌روزه به شرکت‌کننده‌ها و غرفه‌داران ما امکان توسعه و تقویت کسب‌وکار و تقویت شبکه‌شان را می‌دهد. به‌علاوه برای آنها فرصتی برای یادگیری، بنچ‌مارک و کشف آخرین نوآوری‌ها و روندها در شاخه‌های مربوطشان خواهد بود. آنها می‌توانند طی سه روز از شبکه‌های شلوغ در محیطی شاد لذت ببرند و به سخنرانی‌های الهام‌بخش گوش دهند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.