غربالگری پیام‌ها در پلتفرم اپل

غربالگری پیام‌ها در پلتفرم اپل
با یکپارچه‌سازی بیزینس‌چت با آی‌او‌اس کاربران به همه کانال‌های موردنیاز خود دسترسی خواهند داشت
۲۲ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه اکو سیستم حامد رسولی https://goo.gl/M6kxTR
یکی از مهم‌ترین مواردی که اپل اخیرا‌ در رویدادها از آن رونمایی کرده، پیش‌نمایش بیزینس چت (Business Chat) است؛ یک پتلفرم چت خاص که به کسب‌و‌کارها امکان خواهد داد به طور مستقیم با مشتریان خود با استفاده از اپلیکیشن ارتباط برقرار کنند ...
غربالگری پیام‌ها در پلتفرم اپل

یکی از مهم‌ترین مواردی که اپل اخیرا‌ در رویدادها از آن رونمایی کرده، پیش‌نمایش بیزینس چت (Business Chat) است؛ یک پتلفرم چت خاص که به کسب‌و‌کارها امکان خواهد داد به طور مستقیم با مشتریان خود با استفاده از اپلیکیشن ارتباط برقرار کنند.
تیم کوک، مدیرعامل اپل، به این نکته اشاره کرد که ۸۶ درصد از کاربران آیفون در حال حاضر از آخرین نسخه سیستم عامل آی‌او‌اس استفاده می‌کنند. این رقم با تعداد کاربران اندروید که از نسخه اندروید ۷ استفاده می‌کنند و فقط ۷‌درصد هستند، متفاوت است. این نشان می‌دهد که وقتی اپل سیستم عامل آی‌اواس ۱۱ جدید خود را با قابلیت پشتیبانی از بیزینس چت ارائه دهد، میلیون‌ها کاربر می‌توانند از این فناوری استفاده کنند.
با یکپارچه‌سازی بیزینس چت با سیستم عامل آیفون، احتمال دارد که مشتریان به تمام ابزارها و کانال‌های مورد نیاز برای تسریع در تعاملات خود دسترسی داشته باشند. کاربران آیفون می‌توانند از داخل پیام‌رسان اپل و بیزینس چت و با استفاده از اپل پی پرداخت‌های خود را به طور ایمن انجام دهند و با استفاده از تقویم آی‌کل (iCal) فعالیت‌های خود را زمانبندی کنند. مشتریان می‌توانند از اپلیکیشن‌های یکپارچه‌سازی شده اپل از قبیل مپس، جست‌وجوی اسپات لایت و سیری به بیزینس چت دسترسی داشته باشند. همچنین آنها به طور بالقوه از طریق فیس‌تایم یا تلفن به افزایش صوتی یا ویدئویی دسترسی سریع خواهند داشت.

با یکپارچه‌سازی بیزینس چت با  سیستم عامل آیفون، احتمال دارد که مشتریان به تمام ابزارها و کانال‌های مورد نیاز برای تسریع در تعاملات خود دسترسی داشته باشند. کاربران آیفون می‌توانند از داخل پیام‌رسان اپل و بیزینس چت و با استفاده از اپل پی پرداخت‌های خود را به طور ایمن انجام دهند

به علاوه شرکت اپل رابط تصویری بیزینس چت دارای رشته‌ پیام‌های خاکستری را نیز در نظر گرفته است که به تشخیص تعاملات کاری از چت‌های شخصی آبی یا سبز رنگ شما کمک می‌کند. با توجه به اینکه ارسال پیام نقش مهمی را در تعاملات با مشتریان ایفا می‌کند، سازمان‌ها باید مطمئن شوند که از فناوری و زیرساخت عملیاتی برای پشتیبانی از اولویت‌های پیام‌رسانی متنوع مشتریان خود برخوردار هستند. مهم نیست رویکردهای فناوری ارسال پیام چقدر تاثیرگذار هستند، آنها فقط زمانی موفقیت‌آمیز خواهند بود که بخشی از یک مسیر منسجم باشند.
به طور یقین این رویداد گزینه دیگری را به بازار ارسال پیام کاری B2C (کسب‌و‌کار به مشتری) اضافه می‌کند. گزینه‌ای که اسکایپ چت مایکروسافت، مسنجر فیس‌بوک و کارت پیام مستقیم توییتر و واتس‌اپ نیز به آن توجه دارند. اما یکپارچگی زیرساخت فناوری وسیع اپل حاکی از آن است که این شرکت از پتانسیل لازم برای ایجاد تغییر و تسریع در این امر برخوردار است.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎