صداي نوزاد توراهيتان را با تبلت بشنويد

0

با استفاده از برنامه کاربردي ضربان کودک من، مي‌توانيد صداي ضربان قلب نوزاد خود را با تلفن همراه يا تبلت بشنويد. اين برنامه به هيچ لوازم جانبي ديگري نياز ندارد. شما مي‌توانيد صدا را ضبط کنيد و آن را از طريق ايميل، فيس‌بوک، توييتر و واتس‌آپ به اشتراک بگذاريد.

My Baby’s beat  براي اولين بار در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازي شد و در بين برنامه‌هاي مربوط به بارداري يکي از برترين‌ها به شمار مي‌رود. با کمک اين برنامه تلفن همراه به يک نمايشگر جنين تبديل مي‌شود. برنامه My Baby’s beat جزو برنامه‌هاي کاربردي برتر در حوزه پزشکي در آمريکا، انگلستان و ۴۰ کشور ديگر در سراسر دنيا شده است. اين يک برنامه منحصربه‌فرد و پيشرفته است که باعث مي‌شود رابطه بين شما و نوزادتان نزديک‌تر شود.

اين برنامه براي هفته‌هاي ۳۰ تا ۴۰ بارداري طراحي شده است. اما برخي از کاربران مي‌گويند در هفته ۲۰ام نيز توانسته‌اند از آن استفاده کنند. توصيه مي‌شود هنگام استفاده از اين برنامه تلفن خود را در حالت هواپيما قرار دهيد تا تمام انتقالات تلفن همراه و اينترنت قطع شوند. اين برنامه هيچ‌يک از قابليت‌هاي تلفن همراه را که از خود امواج ساطع مي‌کنند، فعال نمي‌سازد. بلکه فقط از ميکروفون استفاده مي‌کند، صداي شکم را ضبط و سپس آن را پخش مي‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.