شکست را بادیدمثبت پشت سر بگذارید

0

وقتی دید شما درست باشد، می‌توانید به نتایج دلخواه دست یابید. به همین دلیل است که می‌گوییم باید با افرادی معاشرت کنید که دید مثبتی دارند. در اینجا به سه روش برای کمک به خود اشاره می‌شود که با آن‌ها می‌توانید در شرایط منفی نیز دید مثبتی داشته باشید.

وقتی تلاش شما برای داشتن دیدگاه مثبت حتی در زمان سختی و مشکلات آگاهانه و توأم با هوشیاری باشد، به نتایج خوبی خواهید رسید. تا زمانی که خودتان تغییر نکنید، چیزی تغییر نخواهد کرد. نگذارید شرایط و بدشانسی روی دیدگاه شما تاثیر منفی بگذارد. از همین امروز تصمیم بگیرید که دیدگاه خود را بسازید و افراد مناسب را در زندگی خود وارد کنید.

وقتی دارید تفکر خود را بازیابی می‌کنید، تهیه یک کارت تایید می‌تواند به شما کمک کند. شما می‌توانید دیدگاه خود را بهتر کنید. وقتی بارها چیزی را تایید می‌کنید، آن تایید روی نگرش و در نتیجه کار شما تاثیر می‌گذارد و تغییراتی را ایجاد می‌کند. وقتی چیزی را یادداشت کرده و با خود مرور می‌کنید، به‌تدریج آن را باور می‌کنید. مثلا روی کارت بنویسید که «من یک فرد سخت‌کوش و دوست‌داشتنی هستم؛ دید مثبتی دارم و به دیگران نشان می‌دهم که موفق هستم. مهم نیست چه اتفاقی در زندگی می‌افتد، نگرش من هرگز منفی نخواهد شد.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.