شنبه با صدای شیپور آمد

شنبه با صدای شیپور آمد
هفته نامه شنبه این هفته به سراغ رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور رفته و گفتگوی چالشی با او این مسئله را مطرح کرده  که آیا شیپور یک برند شکست خورده است؟ و رضا اربابیان از استراتژی های شیپور در بازار نیازمندی های ایران تمام قد دفاع می کند و می گوید نگاه آنها بلند مدت است و به تصاحب بازار یک میلیون دلاری نیازمندیهای انلاین می اندیشند...  

هفته نامه شنبه این هفته به سراغ رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور رفته و در گفتگوی چالشی با او این مسئله را مطرح کرده  که «آیا شیپور یک برند شکست خورده است؟» رضا اربابیان از استراتژی های شیپور در بازار نیازمندی های ایران تمام قد دفاع می کند و می گوید که نگاه آنها بلند مدت است و به تصاحب بازار یک میلیون دلاری نیازمندی های آنلاین می اندیشند.

در سر مقاله این شماره اکبرهاشمی سردبیر هفته نامه شنبه با تيتر " استارت آپ با طعم گیلاس!" به راز مانایی عباس کیارستمی  اشاره می کند و در نهایت به این جمع بندی می رسد که ارزش آفرینی راز مانی است و استارت آپ های ایرانی هم باید برای ماندگاری و موفقیت به آن توجه کنند.
در صفحه مدرسه استارت آپ، مهدی علیپور، دکتر استارت آپ، به جوانان توضیح می دهد ایده هایشان را به که بگویند، چگونه بگویند و کی بگویند. این مطلب را اصلا از دست ندهید!

در صفحه برند استوری داستانِ بستنی ۴۰ ساله ایرانی را می خوانیم؛ اینکه چگونه بستنی های میهن ۴۰ تابستان داغ را دوام آوردند؟ همچنین داستان برندی ۱۵۰ ساله که از یک روستا شروع کرد را می خوانیم.
در صفحه تیم ورک مطلبی با عنوان «آموزش کارکنان همیشه هم هزینه بر نیست» را می خوانیم؛ این مطلب سه روش کم هزینه برای افزایش مهارت های کارکنان یک استارت آپ را می گوید و اینکه مدیران استارت آپی باید چه مقدار حقوق برای خودشان در نظر بگیرند.

در این شماره در صفحه آغاز راه  داستان  استارت آپ های نوپا  مثل نظر بازار، وی کلیک، سورانو و... را باهم می خوانیم

در صفحه اکوسیستم مطلب«روس ها تجربه عمو تام را کپی می کنند!» را که می گوید چگونه روسها اکو سیستم امریکا را کپی برداری می کنند، از دست ندهید. همچنین مطالب «تاثیر کمریج بر استارت آپ های انگلیسی» و«آینده اینترنت تلفن همراه در چین» جزو مطالب خواندنی این بخش اند.
در صفحه فین تک می خوانیم که «کدام استارتآپهاي فينتک در ایران آينده درخشاني دارند» و همینطور می خوانیم که «فین تک در ایران به جایی می رسد یا خیر»

در صفحه برند و تبلیغات راهکارهاي تبليغاتي غول الکترونيک جهان"سونی" را می خوانیم و می خواهیم بدانیم که چه چیز باعث شده نام سونی همچنان بر سر زبان ها باشد

همچنین استارت آپی ها می توانند در صفحه رویداد، زمان بندي ايونت هاي تا ۲۵ تیر را بخوانند

می توانید شنبه را از کیوسک های مطبوعاتی یا سایت جار یا در شنبه مگ مطالعه کنید. یا با ۵۰ درصد تخفیف از سایت Eshterak.ir  اشتراک بگیرید.

 

دیدگاه‌ها

شیپور به بازار ۱میلیارد دلاری می اندیشد نه ۱ میلیون دلاری ..........اصلاح کنید متن را.
ایمیل نویسنده: 
marlik100@gmail.com

صفحه‌ها

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎