شخصی‌سازی ،آینده بازاریابی ویدئویی

0

 بازاریابی شخصی، توجه دیگران را به شما جلب می‌کند. این باعث می‌شود که شما محتوایی با ارزش بیشتر تولید کرده باشید و تنها خودتان هدف نباشید. وقتی شخصی‌سازی ویدئو به‌درستی انجام شود، هم مشتری به خواسته‌‌ خود رسیده و هم شما به اطلاعاتی که نیاز دارید، دست پیدا کرده‌اید. به چند آمار مربوط به ویدئوها نگاه کنید:

ویدئوها تا ۸۰درصد، نرخ تبدیل سرمایه را به همراه داشته‌اند. مشتریانی که ویدئوی شخصی‌سازی شده را نگاه کرده‌اند، ۶۴ تا ۸۰درصد از برند خریداری کرده‌اند. ویدئو در یک ایمیل، باعث افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰برابری میزان کلیک شده است. شخصی‌سازی ویدئو، ابزاری بسیار قدرتمند است. بسیاری از شرکت‌ها یعنی ۷۳درصد از شرکت‌های موفق از شخصی‌سازی ویدئو برای افزایش بازار مشتریان خود استفاده می‌کنند.  در ابتدا شما نیاز به یک سوئیچ ادغام دارید. سوئیچ ادغام، یک پلتفرم شخصی است که با نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی شما و نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ادغام می‌شود تا برای بازاریابی بهتر، داده‌های شرکت را به نوارهای ویدئویی تبدیل کند.

 ویدئوی شخصی‌سازی شده، مختص مشتری است و خیلی سخت است که مشتری از کنار آن به‌سادگی عبور کند. ویدئوهای شخصی ۲۰۰ تا ۳۰۰بار بیشتر کلیک می‌شوند و افزایش فروش تا ۶۰درصد را برای شرکت به‌همراه دارند

نشانه‌های شخصی‌سازی را در نقاط استراتژیک ویدئو و در قسمت‌های مختلف آن قرار دهید. این نشانه‌ها باید با داده‌های ذخیره‌شده شما مانند نام شرکت، موضوع فعالیت شرکت، شهر و منطقه شرکت پیوند بخورد. مردم برای خرید خود به‌دنبال مفاهیم موردنظر خود هستند. در شخصی‌سازی ویدئو، باید بر خواسته‌‌ آنها تمرکز شود و آنها را قانع کند که محصول چه کیفیت‌ها و قابلیت‌هایی دارد و چرا باید این محصول را انتخاب کنند و نه اینکه چرا باید شما را انتخاب کنند. بازاریابی ویدئویی، با تأکید بر فرآیندهای شخصی‌سازی محتوا، مزایایی را به دنبال دارد:

۱- شخصی‌سازی ویدئو، باعث ایجاد انگیزه در مشتریان می‌شود.

بازاریابی ویدئویی شخصی، پاسخ به خواسته‌های مشتریان در سطح شخصی آنهاست به این منظور که همانند یک برخورد چهره‌به‌چهره می‌ماند که توضیحات را از زبان یک ویدئو دریافت می‌کنند. این ویدئو از رسانه‌های مختلف مانند ایمیل، همیشه در دسترس مشتری قرار دارد. ویدئوی غیرشخصی‌سازی‌شده، به هزاران‌نفر ارسال می‌شود و تنها درصد کمی آن را مشاهده می‌کنند؛ درحالی‌که ویدئوی شخصی‌سازی شده، مختص مشتری است و خیلی سخت است که مشتری از کنار آن به‌سادگی عبور کند. ویدئوهای شخصی ۲۰۰ تا ۳۰۰بار بیشتر کلیک می‌شوند و افزایش فروش تا ۶۰درصد را برای شرکت به‌همراه دارند.

۲- شخصی‌سازی ویدئوها نرخ تبدیل مخاطبان را افزایش می‌دهد.

بازاریابی ویدئویی شخصی، به‌شدت پتانسیل افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بالفعل را دارد. درواقع ۸۷درصد از بازاریابان، از ویدئوها برای تولید محتوای خود استفاده می‌کنند ولی تنها ۲۵درصد از این ویدئوها شخصی‌سازی شده‌اند. ترکیب بازاریابی با ویدئوهای شخصی، روش بسیار مؤثری برای رسیدن به خواسته مشتریان است و توجه بیشتری از آنها را به همراه دارد. چند تکنیک برای تأثیر بیشتر شخصی‌سازی ویدئو که نرخ تبدیل مخاطبان بیشتری را به همراه دارد:

قراردادن راهنمای شرکت در ابتدای ویدئو

استفاده از یک تصویر کوچک سفارشی

ایجاد حس اعتماد در ویدئو

ادغام دیدگاه‌های بینندگان ویدئو با اتوماسیون بازاریابی

ارسال ویدئوهای شخصی‌سازی‌شده به هدف‌ها و گروه مشتریان موردنظر

برخی از بازاریابان تصور می‌کنند که شخصی‌سازی ویدئو تنها برای مشتریان فعلی سازمان مفید است. این در حالی است که شخصی‌سازی ویدئو، به سازمان فرصت می‌دهد که با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند و فروش خود را در حین حفظ مشتریان فعلی افزایش دهند.

۳- ویدئوهای شخصی‌شده، ضمن ایجاد تعامل با مخاطبان، به فروش بیشتر منتهی می‌شود.

بازاریابان محتوا همواره به‌دنبال انتقال محتوای مناسب به فرد مناسب در زمان مناسب هستند. در واقع یک ویدئوی شخصی هنگامی که توسط بازاریابان شرکت به روش‌های زیر استفاده شوند، منجر به افزایش فروش خواهند شد:

از یک ویدئوی شخصی، به‌عنوان بخشی از یک طرح یکپارچه بازاریابی محتوا استفاده شود و به آنها مستقل پرداخته نشود.

در ویدئوی شخصی از داده‌ها و بینش‌های مشتریان برای ایجاد تعامل در کوتاه‌ترین زمان استفاده شود.

ویدئوی شخصی را بلافاصله و با ارائه یک مطلب و پیام مرتبط ارسال شود تا مخاطب خیلی راحت‌تر بتواند محصول و یا خدمت موردنظر خود را انتخاب کند.

ویدئوی شخصی باید با برند شما متناسب باشد و در چارچوب ازپیش‌تعیین‌شده‌ای ارائه شود. بر مبنای داده‌های دریافتی از مخاطبان، فراخوان دعوت به عمل (CTA) مناسبی در ویدئو و یا متاداده‌های همراه آن استفاده شود. شخصی‌سازی ویدئو، یک ابزار بسیار قدرتمند بازاریابی است که به بازاریابان و شرکت‌ها کمک می‌کند تا از طریق هماهنگی و ارتباط با چشم‌انداز شرکت درخصوص مشتریان آتی و مشتریان فعلی، به اهداف خود برسد. وقتی شما اطلاعات و خواسته‌های مشتریان را در قالب شخصی‌سازی ویدئوها به آنها ارائه می‌کنید، باعث افزایش نرخ تبدیل، فروش، وفاداری مشتریان و رشد روزافزون مشتریان جدید خواهید شد.

تهیه و تنظیم از فرامحتوا

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.