شب‌زنده‌داری برای راه‌اندازی

0

به‌عنوان یک موسس، راه‌اندازی استارتاپ کار بسیار دشواری است. باید تا نیمه‌های شب برنامه‌ریزی کنید. برای اینکه موفق باشید، باید یک برنامه بازاریابی مناسب داشته باشید. هریک از محصولات به نوعی راه‌اندازی و معرفی می‌شوند، اما خوب است به شیوه‌های سریع و آسانی که به بازاریابی استارتاپ شما کمک می‌کنند، نگاهی بیندازیم.

وب‌سایت بازاریابی

بسته به ماهیت محصول خود، می‌توانید یک وب‌سایت شرکتی داشته باشید و محصولات خود را در آنجا عرضه کنید. این کار بسیار ساده است. اطلاعات مهمی که باید در این وب‌سایت قید کنید عبارت‌اند از: نام و لوگوی شرکت، عکس‌های محصولات یا صفحه طراحی، لینک‌هایی مربوط به اطلاعات درباره خرید، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات شرکت.

دایرکتوری‌های استارتاپ

دایرکتوری استارتاپ روش سریعی برای ایجاد پروفایل‌های کسب‌وکار شما در حوزه‌های مختلف در تمام وب است. حتما از یک هایپرلینک در وب‌سایت خود استفاده کنید زیرا از این طریق رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بالا می‌رود.

بسته مطبوعاتی

حتما یک بسته مطبوعاتی تهیه کنید. بسته مطبوعاتی یک بسته حاوی اطلاعاتی است که تمام داده‌هایی را که یک فرد برای نوشتن مطلب درباره محصولات شما نیاز دارد، در اختیار او قرار می‌دهد. در بسته خود یک اطلاعیه مطبوعاتی شامل تصاویر باکیفیت، اطلاعات درباره موسسان شرکت، اطلاعات تماس و سایر اطلاعاتی که از نظر شما مهم هستند، قرار دهید. به‌علاوه این بسته مطبوعاتی را در وب‌سایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند آن را دانلود کنند و به‌سرعت به اطلاعات شرکت دسترسی داشته باشند.

بیرون بروید و شبکه تشکیل دهید

استارتاپ جدید شما بخشی از هویت شماست. باید هر زمان که فرصت پیش می‌آید آن را به افراد معرفی کنید. از رویدادهای محلی شروع کنید و کم‌کم کار خود را گسترش دهید تا درنهایت پیام خود را به تعداد بی‌شماری از افراد برسانید. حتی رویدادهای شبکه‌ای رسمی نیز فرصت‌های خوبی هستند تا در آنجا افراد را از پروژه جدید خود باخبر کنید. با اطمینان و هیجان صحبت کنید و بگذارید دیگران تشویق شوند و بخواهند اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.