سیمپلی‌سیف ، یک استارتاپ امنیتی

0

سیمپلی‌‌سیف (SimpliSafe) یک شرکت امنیت خانگی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در ماساچوست واقع شده است. این شرکت سیستم‌های امنیتی را تولید می‌کند و به فروش می‌رساند. این سیستم‌ها به یک مرکز نظارت مرکزی متصل هستند.

دانشجویان دانشکده کسب‌و‌کار ‌هاروارد، چاد و الینور لارنز، سیمپلی‌سیف را در سال ۲۰۰۶ ‌بنیانگذاری کردند. چاد قبل از ورود به‌ هاروارد، در یل تحصیل می‌کرد و در آنجا مهندسی برقی می‌خواند.

چاد و الینور از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در خانه خود روی سیمپلی‌سیف کار کردند. چاد سیستم را طراحی کرده و آن را در محل اقامت دوستان خود آزمایش کرد. سیمپلی‌سیف در سال ۲۰۰۹ با بودجه اولیه از سوی سرمایه‌گذاران فرشته راه‌اندازی شد.

در سال ۲۰۱۰، درآمد این شرکت ۱.۴ میلیون دلار بود. ۳ سال بعد، این میزان درآمد به ۳۸.۵میلیون دلار رسید.

در ماه مه ۲۰۱۴، سکوئیا کپیتال ۵۷ میلیون دلار در سیمپلی‌سیف سرمایه‌گذاری کرد. به عنوان بخشی از این قرارداد سرمایه‌گذاری، شریک سکوئیا به نام اسکات کارتر به هیات مدیره سیمپلی‌سیف پیوست. همان سال، این شرکت گزارش کرد که بیش از ۱۰۰هزار مشتری دارد و به عنوان دومین شرکت در حال رشد در بوستون معرفی شده است.

در سال ۲۰۱۵، سیمپلی‌سیف تعداد کارمندان خود را افزایش داد و آن را به ۲۵۰ کارمند رساند و ۳۰۰هزار مشتری داشت.

سیستم‌های سیمپلی‌سیف عبارتند از: یک واحد پایه و یک صفحه کلید‌ و انواع حسگرهای فرعی اعم از حسگرهای درب، دستگاه تشخیص حرکت‌ و دستگاه تشخیص دود. سایر محصولات سیمپلی‌سیف عبارتند از: حسگرهای شکستن شیشه و نمایشگرهای دما. یک واحد سیمپلی‌سیف حداکثر ۱۵ حسگر را پشتیبانی می‌کند. سیستم‌ها بی‌سیم هستند و با باتری لیتیومی کار می‌کنند. به عنوان یک محصول برجسته، سیستم‌های سیمپلی‌سیف مانند یک سیستم هشدار عمل می‌کنند. خدمات نظارتی نیز ارائه می‌شود. محصولات این شرکت روی وب‌سایت و در فروشگاه‌های منتخب مانند بست بای و والمارت به فروش می‌رسند.

در سال ۲۰۱۳، این شرکت منتخب CNET شد. در فوریه ۲۰۱۶، IOActive گزارش یک نقص در سیستم‌های سیمپلی‌سیف را ارائه داد که ممکن بود در نتیجه غیر‌فعال‌شدن سیستم از راه دور اتفاق افتاده باشد. طبق گفته سیمپلی‌سیف، این موقعیت فقط مختص هشدارهای سیمپلی‌سیف نیست و سایر سیستم‌هایی که از فناوری مشابه استفاده می‌کنند، همین شرایط را دارند. در سناریو مطرح شده توسط IOActive، اپراتور به تجهیزات تخصصی، تخصص در برنامه‌نویسی یک تراشه با استفاده از کد سفارشی و زمانبندی دقیق برای اجرا نیاز داشت. در آن زمان گزارشی وجود نداشت که نشان دهد افراد از این سیستم در خارج از «یک محیط آزمایشی کنترل‌شده» استفاده کرده باشند. در سال ۲۰۱۸، خط تولید نسل سوم از محصولات سیمپلی‌سیف به‌روز‌رسانی شد و بسیاری از ایرادها و نقص‌های مشابه رفع شدند.

در سال ۲۰۱۶، سیمپلی‌سیف با ترموستات یادگیری نست ادغام شد.

یکی دیگر از محصولات این شرکت دوربین سیمپلی‌کم است. سیمپلی‌سیف یک دوربین تولید کرده‌ که با سیستم‌های فعلی‌اش یکپارچه‌سازی شده ‌و در ژوئن سال ۲۰۱۷ به طور رسمی از آن رونمایی شد. این سیستم می‌تواند تا ۴دوربین را پشتیبانی کند‌ یا دوربین‌ها می‌توانند مانند دستگاه‌های مجزا عمل کنند.

در ژانویه سال ۲۰۱۸، سیمپلی‌سیف نسخه نسل سوم از خط تولید خود را معرفی کرد. سیمپلی‌سیف با شرکت طراحی IDEO شراکت کرد تا سیستم خود را دوباره طراحی کند. حسگرهای به‌روز‌شده نصف اندازه نسخه قبلی هستند. 

سیستم‌های قبلی با اتصال سلولار کار می‌کردند در حالی‌که سیستم نسل سوم با اتصال سلولار و وای‌فای کار می‌کند. این شرکت همچنین طرح‌هایی را برای راه‌اندازی یک زنگ درب ویدئویی، قفل هوشمند، دوربین فضای بیرون‌ و یکپارچه‌سازی با الکسای آمازون معرفی کرده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.