سلفي، ول‌کن اين صفحه نيست!

0

در اپليکيشن‌هاي اين هفته ويرايش عکس حرف اول را مي‌زند. البته سامسونگ‌دارها هم بي‌نصيب نمانده‌اند

 

YouCam Perfect – Selfie Cam

اين برنامه بهترين برنامه عکس‌هاي زيباست که هر عکس و سلفي را فوق‌العاده مي‌کند. اين ويرايشگر تصوير و برنامه عکس‌برداري عکس‌هاي زيبايي از شما مي‌گيرد، لکه‌هاي صورت شما را از بين مي‌برد و زيبايي طبيعي صورت و پوست شما را نشان مي‌دهد. با استفاده از اين برنامه کاربردي کاربران مي‌توانند ويدئو و سلفي‌هاي ويدئويي را در قالب کليپ‌هاي ۴ تا ۸ ثانيه‌اي و با استفاده از فيلترهاي فوق‌العاده براي ساخت ويدئو تهيه کنند. کافي است روي عکس‌ها را لمس کنيد تا رنگ پوست شما تنظيم شود، فيلترها اضافه شوند، به‌آساني چين‌وچروک‌ها از بين بروند، لکه‌ها پاک شوند، چشم‌هاي خسته ويرايش شوند، و تنها با چند لمس شکل صورت شما تغيير کند و لاغرتر به نظر برسد. اين ويرايشگر دوربين سلفي و تصوير تمام چيزي است که کاربران نياز دارند تا هزاران کولاژ، فريم، استيکر و صحنه‌هاي فوق‌العاده را به وجود آورند. استوديوي عکس شما مي‌تواند عکس‌هاي بهتري را از شما نشان دهد. فريم‌ها و کولاژها را امتحان کنيد، استيکرهاي زيبا را اضافه کنيد، متن بنويسيد، از ابزار تار کردن و ساير جلوه‌هاي ويژه استفاده کنيد.

جلوه‌هاي زيباسازي پوست در سلفي‌هاي دوربين و ويدئويي

جلوه‌هاي زيباسازي زمان واقعي در هر فريم، عکس فوق‌العاده‌اي از شما مي‌گيرد.  با ويدئوهاي کوتاه، سلفي را به زندگي خود بياوريد.  ويدئوها و سلفي‌هاي ويدئو با فيلترهاي فوق‌العاده ويدئوهاي بهتري را به نمايش مي‌گذارند. يکي از ويژگي‌هاي اصلي اين برنامه آن است که فقط در عرض چند ثانيه به کمک آن مي‌توانيد عکس‌هاي پرتره بي‌نظيري از خود بگيريد. صورت شما در تمام تصاوير بي‌نقص و درخشان خواهد بود.

VLC for Android

دستگاه پخش موسيقي VLC يک دستگاه پخش چندرسانه‌اي بين‌پلتفرم رايگان و باز است که اکثر فايل‌هاي چندرسانه‌اي و نيز ديسک، دستگاه‌ها و پروتکل‌هاي پخش شبکه‌اي را پخش مي‌کند. VLC يک پورت از دستگاه پخش VLC در پلتفرم اندرويد است که در سيستم‌ عامل‌هاي اندرويد مي‌تواند ويدئو و فايل صوتي و نيز پخش‌هاي شبکه‌اي و دي‌وي‌دي مانند نسخه دسکتاپي VLC را پخش کند. VLC براي سيستم‌ عامل‌هاي اندرويد دستگاه پخش صوتي کاملي است که پايگاه داده جامع و کاملي دارد و به اکولايزر و فيلترهايي مجهز است که تمام فرمت‌هاي صوتي عجيب را پخش مي‌کند. اين برنامه کاربردي بيشترين تعداد دانلود را در حوزه دستگاه پخش فايل‌هاي صوتي و تصويري به خود اختصاص داده است. VLC  براي همه مناسب است و کاملا رايگان است. اين برنامه هيچ تبليغ و خريد داخل برنامه و هيچ‌ جاسوسي ندارد و داوطلبان مشتاق آن را ساخته‌اند و تمام کدهاي منبع به طور رايگان در دسترس هستند. تمام فرمت‌ها اعم از MKV، MP4، AVI، MOV، Ogg، FLAC  و AAC پشتيباني مي‌شوند و تمام کدها را مي‌توان به طور يکجا و بدون دانلود مجزا دريافت کرد. اين برنامه از زيرنويس، تله‌تکس و زيرنويس بسته پشتيباني مي‌کند.VLC در سيستم‌ عامل‌هاي اندرويد يک کتابخانه رسانه‌اي براي فايل‌هاي صوتي و ويدئويي دارد و به کاربران امکان مي‌دهد به طور مستقيم پوشه‌ها را جستجو کنند. همچنين از  زيرنويس، چرخش خودکار، تنظيمات و حرکات براي کنترل صدا، روشنايي و جستجو پشتيباني مي‌کند. به علاوه در اين برنامه يک ويجت براي کنترل صدا وجود دارد که از کنترل هدست‌هاي صوتي پشتيباني مي‌کند .

Spaces – Small group sharing

Spaces برنامه‌اي کاربردي براي اشتراک‌گذاري گروه‌هاي کوچک است. اين برنامه يکي از پربازديدترين برنامه‌هاي کاربردي در فروشگاه برنامه گوگل‌پلي بوده است. برخي از ويژگي‌هاي مهم اين برنامه عبارت است از:

ايجاد فضا براي هر موضوع در هر تلنگر

دعوت از دوستان يا اعضاي خانواده به هر طريقي که دوست داريد و فقط با يک لينک سريع

جستجوي گوگل، کروم، عکس‌ها و يوتيوب تعبيه‌شده در صندوق اشتراک

اعضاي يک فضا مي‌توانند درباره هر پست نظر دهند

پيدا کردن سريع هرچيز در فضاهاي شما با جستجوي کليدواژه‌ها

با يک تلنگر يک فضا ايجاد کنيد و هر طور که دوست داريد با يک لينک سريع افراد ديگر را دعوت کنيد. با برنامه‌هاي فوق مي‌توانيد مقالات، ويدئوها، و عکس‌ها را از داخل برنامه پيدا کنيد و به اشتراک بگذاريد. وقتي نياز داريد به چيزي که اخيرا آن را در يکي از فضاهاي خود ديده‌ايد بازگرديد، از قابليت جستجو استفاده کنيد تا به‌سرعت آن را بيابيد.

از گروه‌هاي تحقيقاتي گرفته تا پيدا کردن خانه تا سفرهاي آخر هفته و…، برنامه Spaces به شما کمک مي‌کند به‌سرعت يک گروه بسازيد و مطالبي را درباره هر موضوعي به اشتراک بگذاريد.

 

Theme Samsung Galaxy S7 Edge

يک برنامه تم رايگان براي تلفن‌همراه سامسونگ گلکسي S7، گلکسي S7 آج، S6، S5 و نوت ۵ است که به‌ويژه براي کاربران CM Launcher طراحي شده است. اين برنامه شامل ده‌ها آيکون و تصوير پس‌زمينه هنري است که کاربران مي‌توانند با استفاده از آن به‌آساني دستگاه شما را سفارشي‌سازي کنند.

اين برنامه از ويژگي‌هاي فوق‌العاده زير برخوردار است:

در اين برنامه زيباترين و جالب‌ترين تم‌ها و تصاوير پس‌زمينه وجود دارد. مهم نيست کدام نوع تم را دوست داريد، سيستم، تصاوير انتزاعي، حيوانات، فناوري، کارتون، عشق، طبيعت، ورزش، خودرو و وسايل نقليه، جشنواره و تعطيلات، مناظر و… هرچه دوست داريد را مي‌توانيد در زمينه تلفن خود قرار دهيد.

قابليت تم‌هاي DIY به شما امکان مي‌دهد طراح شويد و ايده‌هاي خلاقانه را به تم‌هاي منحصربه‌فرد تبديل کنيد.

بعد از ساخت و طراحي تم‌هاي DIY، مي‌توانيد آثار هنري خود را با دوستان به اشتراک بگذاريد و آن‌ها را به دوستان خود هديه دهيد.

نحوه استفاده از تم:

۱. تم را دانلود و نصب کنيد.

۲. امن‌ترين راه‌انداز را نصب کنيد.

۳. CM Launcher  را اجرا و تم دانلودشده را اعمال کنيد. اگر در حال حاضر در تلفن خود CM Launcher  را داريد، مي‌توانيد به طور مستقيم به قسمت «زيباسازي – من» برويد و تم را باز کنيد و آن را روي تلفن خود اعمال کنيد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.