سبک زندگی استارتاپی : مفاصلتان را روغنکاری کنید!

سبک زندگی استارتاپی : مفاصلتان را روغنکاری کنید!
۱۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه سلامت https://goo.gl/R9W0Mn
همین که آمادگی جسمانی‌تان را بالا ببرید، خیلی از مشکلات حل می‌شوند. 
سبک زندگی استارتاپی : مفاصلتان را روغنکاری کنید!

همین که آمادگی جسمانی‌تان را بالا ببرید، خیلی از مشکلات حل می‌شوند. 
کمتر زمین می‌خورید، قوای جسمانی‌تان بیشتر می‌شود و برداشتن یک بار کوچک به عضلات و استخوان‌هایتان آسیب نمی‌زند، وزن بدنتان به جای عضلات، به استخوان‌هایتان تحمیل نمی‌شود و خلاصه اینکه کمتر آسیب می‌بینید. پس اگر برای بالا بردن آمادگی جسمانی‌تان وقت باشگاه رفتن ندارید، این تمرین‌های ساده را هر روز چند بار در خانه انجام دهید.

  •  چمباتمه بزنید

۱. برای انجام این حرکت، ابتدا بایستید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه‌هایتان باز کنید. دست‌های شما در این حرکت باید بر بدنتان عمود باشد و در جلوی بدنتان قرار گیرد.
۲. حالا فکر کنید قرار است روی یک صندلی فرضی بنشینید. زانوهایتان را خم کنید و در همان حالتی که روی صندلی می‌نشینید، باسن‌تان را به زمین نزدیک کنید.
۳. زانوهایتان را زیاد خم نکنید و آنها را تنها تا حدی خم کنید که از نوک انگشتانتان جلوتر نروند.
۴. اگر می‌خواهید این تمرین بدنتان را بیشتر درگیر کند، دست‌هایتان را کنار بدن یا پشت سرتان قرار دهید.
۵. این حرکت را چند بار تکرار کنید.

  •  ساز مخالف بزنید

۱. ابتدا چهار دست و پا بنشینید و در موقعیتی قرار بگیرید که کف دست‌ها و زانوهای شما به عنوان تکیه‌گاه بدنتان روی زمین باشند.
۲. حالا به آرامی دست راست و پای چپتان را از بدن خود دور کنید.
۳. بعد از چند ثانیه این دست و پا را به جای قبلی‌شان برگردانید و حرکت را با دست چپ و پای راست‌تان انجام دهید.
۴. این حرکت را به آرامی انجام دهید و چند بار تکرارش کنید.
 رزمی‌کار شوید
۱. ضربه‌زدن به اطراف، می‌تواند آمادگی جسمانی‌تان را بالا ببرد، به شرط آنکه حرکات را آرام و درست انجام دهید. برای این حرکت، ابتدا بایستید و با یک دست، صندلی یا دیوار را بگیرید تا تکیه‌گاه شما شود.
۲. حالا پایی که دورتر از دیوار است را از زمین بلند کنید و به آرامی با خم و راست کردن زانو، ضربه بزنید.
۳. بعد از چند بار تکرار کردن حرکت، جای پاهایتان را عوض کنید.
۴. تصور نکنید یک تکواندو‌کار حرفه‌ای هستید و جوری ضربه نزنید که بدن خشک‌تان آسیبی ببیند.

منبع: womenshealth

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎