سبک زندگی استارتاپی: آشنایی با یک رژیم تقریبا استارت‌آپی

سبک زندگی استارتاپی: آشنایی با یک رژیم تقریبا استارت‌آپی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه سلامت https://bit.ly/2Iu32e9
می‌خواهید وزن کم کنید؟ در گرمای آخر بهار؟ زیر آفتابی که انرژی‌تان را بدون رژیم گرفتن هم می‌گیرد؟ با این همه کار؟ خب... اشکالی ندارد! شما می‌توانید در این شرایط هم وزن کم کنید، به شرط آنکه راهتان برای کاهش وزن، «درست غذا خوردن» باشد، نه «نخوردن»!
سبک زندگی استارتاپی: آشنایی با یک رژیم تقریبا استارت‌آپی

می‌خواهید وزن کم کنید؟ در گرمای آخر بهار؟ زیر آفتابی که انرژی‌تان را بدون رژیم گرفتن هم می‌گیرد؟ با این همه کار؟ خب... اشکالی ندارد! شما می‌توانید در این شرایط هم وزن کم کنید، به شرط آنکه راهتان برای کاهش وزن، «درست غذا خوردن» باشد، نه «نخوردن»!

  • صبحانه: تخم مرغ

صبحتان را با پروتئین شروع کنید. یک صبحانه کامل پروتئینی مثل تخم‌مرغ آب‌پز، می‌تواند انرژی شما را برای فعالیت‌هایی که در ساعات بعدی پیش رو دارید، تامین کند و مانع از هله‌هوله‌خواری شما شود.

  • میان‌وعده: بادام

انرژی‌تان در فاصله صبحانه تا ناهار را با مغزها تامین کنید. به جای اینکه سراغ هله‌هوله‌های شیرین بروید، در جیبتان همیشه چند دانه بادام داشته باشید. بادام نه‌تنها احساس گرسنگی را از شما می‌گیرد، بلکه اشتهایتان را هم کنترل می‌کند و مانع پرخوری‌کردنتان در وعده ناهار می‌شود.

  • بین روز: خاکشیر روی آب

در این روزها، همیشه یک بطری خاکشیر و آب روی میزتان داشته باشید و مرتب از آن بنوشید. یادتان نرود که این نوشیدنی را نباید با شکر فراوان درست کنید. نوشیدن مایعات کم‌شیرین، نه‌تنها مانع کم‌آب و بی‌حال شدنتان در این فصل می‌شود، بلکه اشتهایتان را هم کنترل می‌کند.

  • ناهار: سالاد کلم و عدسی

سالاد کلم و کاهو بدون سس، با فیبر فراوانی که دارد، به هضم بهتر مواد غذایی کمک می‌کند و شما را از پرخوری کاذب نجات می‌دهد. پس نیم ساعت قبل از شروع غذا یک کاسه سالاد آغشته به روغن زیتون بخورید و بعد هم سراغ حبوبات یا پروتئین گوشتی بروید. غذای کم نمک و کم روغنی که در ظهر می‌خورید، بیشتر از محروم ماندن از ناهار می‌تواند به موفقیت رژیم‌تان کمک کند.

  • عصرانه: جو دوسر

شما برای خوب هضم‌شدن غذاهایی که می‌خورید، به فیبر نیاز دارید و بدون‌شک تنها یک کاسه سالاد در وعده ناهار، نمی‌تواند نیاز بدن شما به فیبر را کاملا تامین کند. در وعده عصرانه، می‌توانید یک کاسه جو دوسر را با شیر مخلوط کنید و بدون نیاز به پخته‌شدن، آن را میل کنید. غلات حاوی فیبر، ناجی شما در دوره رژیم‌تان خواهند بود.

  • شام: سبزیجات بخارپز و ماهی

قبل از آنکه برای شامتان غذایی را انتخاب کنید، باید بدانید که دیرتر از ساعت ۸ شب شام خوردن، یعنی شکست رژیم لاغری شما. برای لاغر شدن، نیازی نیست بی‌خیال خوردن آخرین وعده غذایی شوید یا اینکه با اشتباهاتی مانند میل‌کردن سالاد سرشار از قند میوه، کار را‌ خراب کنید.
مصرف سبزیجات بخارپز شده، همراه با یک تکه ماهی، پیشنهادی است که محققان برای شما دارند. روغن ماهی، سرشار از اسیدهای چرب غیر‌اشباع است و برای آنکه بدنتان در زمان وزن کم‌کردن، چربی‌های مفید مورد نیازش را جذب کند، می‌توانید از آن کمک بگیرید.

 

کلمات کلیدی:

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎