روی خوش جنرال‌الکترونیک به اینترنت اشیا ‌

0

شرکت جنرال الکترونیک اعلام کرده ‌که می‌خواهد سهام دو شرکت Bit Stew و Wise.io را که اینترنت اشیا‌ صنعتی (IIoT) آن را با ارائه توانایی‌های پیشرفته و جدید و آموزش ماشینی تقویت خواهند کرد، خریداری کند.

به علاوه این شرکت پلت‌فرم IIoT خود به نام Predix را نیز به‌روز‌رسانی کرده ‌و می‌گوید یک برنامه توسعه اپلیکیشن جمعی جدید برای فروشندگان نرم‌افزاری مستقل در پلت‌فرم Predix ایجاد خواهد کرد که با همکاری Box، Pitney Bowes و Ericsson راه‌اندازی خواهد شد.

این شرکت از طریق خرید سهام شرکت‌های مختلف و مشارکت، سعی می‌کند یک اکوسیستم Predix قدرتمند ایجاد کند که جایگاه جنرال الکترونیک را به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه صنایع دیجیتال در سراسر دنیا مستحکم کند. به گفته این شرکت، آنها می‌خواهند در بازار نرم‌افزار صنعتی به سرعت کسب‌و‌کاری راه بیندازند: درآمد نرم‌افزار آنها در سال ۲۰۱۶ طبق پیش‌بینی‌ها ۲۰ درصد افزایش یافته است.

Bill Ruh، مدیرعامل بخش دیجیتال شرکت جنرال الکترونیک، می‌گوید آرمان‌های دیجیتالی این شرکت آن است که در سراسر دنیا حضور قدرتمندانه‌ای داشته باشد. حوزه‌های جغرافیایی اینترنت آن عبارتند از آمریکا، اروپا (به ویژه انگلستان، آلمان و فرانسه)، چین، ژاپن، سنگاپور، خاورمیانه و هند. او می‌گوید: «موضوع صنایع بالغ یا صنایع در حال ظهور نیست. موضوع آن است که چگونه یک بشکه نفت را ارزان‌تر از دیروز از زمین استخراج کنیم؟ چگونه مطمئن شویم که برق را به بهترین قیمت ارائه می‌دهیم؟» او معتقد است که پتانسیل بازار اینترنت اشیا صنعتی نشان‌دهنده نیاز به بازدهی بیشتر عملیات‌های ما و نیاز به استفاده بهینه‌تر از دستگاه‌هاست. برای اینکه بهترین استفاده را از ماشین‌آلات صنعتی کنیم، این شرکت در حال کار روی ساخت محصولات پیشرفته و وابسته به فضای ابری خود است. این شرکت اعلام کرده است که سهام Bit Stew، ارائه‌دهنده پلت‌فرم یکپارچه‌سازی داده‌ را برای صنایع با دارایی‌های سنگین خریداری می‌کند. با ادغام فناوری Bit Stew با مدیریت عملکرد دارایی شرکت جنرال الکترونیک و پلت‌فرم Predix، این شرکت می‌تواند به شرکت‌های صنعتی کمک کند تا مقدار بیشتری از داده‌ها را در منبع خود ساماندهی کنند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.