روست نشتی آب را به شما هشدار می‌دهد

0

Roost سال گذشته باتری هوشمند خود را برای هشدار دود راه‌اندازی کرد و اکنون قصد دارد دستگاهی را عرضه کند که وقتی نشتی و دمای انجماد را تشخیص می‌دهد، آن را به اطلاع شما برساند.

ردیاب هوشمند نشتی آب و دمای انجماد روست در صورت بروز نشتی یا دمای انجماد و قبل از اینکه این موارد موجب آسیب جدی شوند، یک پیام اطلاع‌رسانی به تلفن هوشمند شما ارسال خواهد کرد.

طبق آمار، بیش از ۳۷ درصد از صاحبخانه‌های آمریکا می‌گویند تا به حال بر اثر خروج آب خسارت دیده‌اند و بیش از ۱۴هزار مصرف‌کننده هر روز با نوعی شرایط اضطراری آب مواجه هستند.

روست که در کالیفرنیا واقع شده است، اعلام کرده که در نمایشگاه تجاری فناوری CES 2017 پیش‌خرید این محصول امکان‌پذیر خواهد بود.

این محصول از نظر حسگرهای اینترنت اشیاء یک مزیت رقابتی دارد. این دستگاه از اتصال وای‌فای برای برقراری ارتباط بین حسگر و اینترنت استفاده می‌کند تا بتواند هشدارهای ایمنی را منتقل کند.

کاربر نیز هشدار را روی اپلیکیشن تلفن هوشمند روست خود دریافت خواهد کرد.

روئل پیترز، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار روست، می‌گوید: «به عنوان یک پیشرو در فناوری خانه هوشمند، ما سعی داریم راهکارهای نوآورانه‌ای را ایجاد کنیم که مشکلات دنیای واقعی را حل کنند و با تقویت ایمنی خانگی زندگی مصرف‌کنندگان را ارتقا بخشند.

ما ردیاب نشت آب و دمای انجماد هوشمند روست، ما محصول خانه هوشمند خود را توسعه می‌دهیم تا به کاهش خطر نشت آب و خسارات ناشی از انجماد در خانه‌ها و آپارتمان‌ها کمک کنیم.»

او ادامه داد: «به ویژه در ماه‌های سرد زمستان، این ردیاب هوشمند یک راهکار برتر را با یک قیمت مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد که هشدارهای تلفن هوشمند مهم را ارسال می‌کند، تا به صاحبخانه‌ها کمک کند اقدام سریع‌تری داشته باشند و کابوس تعمیرات پرهزینه خانگی را از بین ببرند.»

ردیاب هوشمند روست از حسگرهای پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که می‌توانند حداکثر چهار شرایط اضطراری خانگی مهم را از طریق تلفن هوشمند به مصرف‌کنندگان هشدار دهند.

حسگرها می‌توانند بر اساس نشت‌های ایجاد شده از لوله‌ها و لوازم شکسته، لوله‌های یخ‌زده، کپک‌های ایجاد‌شده به دلیل رطوبت بالا‌ و مصرف انرژی ناکارآمد ایجاد شده به دلیل مشکلات در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، برق یا شکاف‌های موجود در مهر و موم خانه یا پنجره روی به بیرون، آسیب‌های ناشی از آب را شناسایی کنند.

روست با سایر ردیاب‌های نشت آب خانگی متفاوت است زیرا مقرون‌به‌صرفه‌تر است و می‌تواند به آسانی در عرض کمتر از پنج دقیقه نصب شود. این دستگاه با باتری کار می‌کند بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانند آن را در مکان‌هایی قرار دهند که پریز برق در آنجا وجود ندارد. باتری این دستگاه بیش از سه سال عمر کرده و از سیستم وای‌فای خانگی استفاده می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.