روان‌یاب روانشناس آنلاین

0
به عنوان مثال، یکی از علت‌های بیماری زخم معده، استرس بیش از حد فرد معرفی شده است. از این رو اهمیت هر چه بیشتر به سلامت روان می‌تواند منجر افزایش سلامت جسم و در نهایت افزایش کیفیت زندگی فرد شود. بر همین اساس استارتاپ روان‌یاب به نشانی ravanyab.ir‌ با شناسایی نیاز توجه به روح و روان در زندگی انسان‌ها کار را برای مخاطبان راحت کرده است و خدمات روانشناسی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد تا برای کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند از خدمات کلینیکی استفاده کنند، بستری مهیا باشد که بتوانند به صورت آنلاین از مشاوران روانشناسی استفاده کنند و همچنین از سوالاتی که قبلا توسط دیگران مطرح شده ‌و اکنون سوال آنهاست، استفاده کنند. روان‌یاب، به نوعی یک سایت مرجع روانشناسی است و هدف آن این است که خدمات مشاوره روانشناسی را به صورت آنلاین ارائه دهد تا افراد از طریق این محیط بتوانند به نیازهای خود در مقوله موارد روانشناسی پاسخ دهند. محوری‌ترین فعالیت این سایت بانک اطلاعاتی روانشناسان و محصولات روانشناسی است. به این صورت که هر‌کس فراخور زمان و موضوعی که دارد بتواند در نزدیک‌ترین مکان ممکن به روانشناس مورد‌نظر خود دست یابد. منویی تحت عنوان محصولات روانشناسی در سایت طراحی شده‌ که این امکان برای مخاطبان ایجاد شود که بر اساس نیازمندی خود بهترین محصول را انتخاب کنند. 
از جمله موضوعاتی که در سایت روان‌یاب به آن پرداخته می‌شود، می‌توان به مواردی همچون روانشناسی کودک، روانشناسی شادکامی، خودشناسی، روانکاوی، درمان‌های روانشناسی و روانشناسی موفقیت اشاره کرد که هر‌کدام از این موارد از طریق ابزار‌های مختلفی مانند تست‌های روانشناسی (تست هوش، تست شخصیت، تست شغلی و اجتماعی، تست عشق، ازدواج و خانواده، تست مشکلات رفتاری، تست هوش هیجانی و غیره)، بازی‌های آنلاین فکری، نکات طلایی روانشناسی و اسلاید روانشناسی قابل ارزیابی و سنجش هستند. در هر یک از موضوعات یاد‌شده مثلا حوزه روانشناسی شادکامی نکات مفید و کاربردی برای افراد ارائه شده‌ و در این بخش مقالات مرتبطی که توسط روانشناسان حاضر در سایت در مورد موضوعات مرتبط با شادکامی نوشته شده‌، قابل دسترسی است، علاوه بر این در هر بخش مطالب و موضوعات مرتبط دیگر برای دانلود قرار داده شده است.
در سایت روان‌یاب نرم‌افزاری تحت عنوان نرم‌افزار درمان مشکلات روانی تعبیه شده ‌که این نرم‌افزار در قالب اپلیکیشن اندروید نیز قابل استفاده است و افراد از این طریق می‌توانند به درمان مشکلات روانی خود بپردازند.
به عنوان مثال، فرد می‌تواند از میان موضوعاتی همچون اضطراب، افسردگی، خشم، وسواس و غیره ‌روی یکی کلیک کند و با پرداخت هزینه‌ای حدود ۳۰۰۰ تومان با دریافت پی‌دی‌افی از شناخت تا درمان آن بیماری مرحله به مرحله پیش برود. در بخش مشاوره نیز فرد می‌تواند با پرداخت ۴۰۰۰ تومان سوال خود را در هر زمینه‌ای که فکرش را مشغول کرده، از روانشناسان حاضر در سایت بپرسد. علاوه بر موارد ذکر شده در بخش همکاری با ما در سایت این امکان برای مشاوران و روانشناسان، کلینیک‌های روانشناسی و فروشندگان محصولات فکری فراهم شده است تا در صورت تمایل به همکاری اطلاعات خود را تکمیل کنند و به اعضای سایت بپیوندند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.