روابط استراتژیک آدیداس و خلاقیت

روابط استراتژیک آدیداس و خلاقیت
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه تیم ورک https://goo.gl/vtueAY
مغز دونفر همیشه بهتر از یک نفر کار می‌کند. برخی از موفق‌ترین شرکت‌ها، از این شعار برای پیشرفت خود استفاده کرده و روابطی را شکل می‌دهند تا بتوانند از فکر دیگران در کار خود استفاده کنند. دیوید نوار نویسنده کتاب «خلق مشترک: چگونه کسب‌وکار شما از همکاری‌های استراتژیک و خلاقانه سود می‌برد» می‌نویسد: حتی پیشرفته‌ترین شرکت‌ها مجبورند دائما به فکر ارتقا و تحول در فعالیت خود باشند. آنها می‌دانند که آنچه باعث شده به این مرحله برسند، لزوما به آنها برای رسیدن به مرحله بعد کمک نمی‌کند.
همکاری استراتژیک, آدیداس, روابط استراتژیک, برند آدیداس, نتفلیکس,نتفلیکس برای دوندگان

مغز دونفر همیشه بهتر از یک نفر کار می‌کند. برخی از موفق‌ترین شرکت‌ها، از این شعار برای پیشرفت خود استفاده کرده و روابطی را شکل می‌دهند تا بتوانند از فکر دیگران در کار خود استفاده کنند. دیوید نوار نویسنده کتاب «خلق مشترک: چگونه کسب‌وکار شما از همکاری‌های استراتژیک و خلاقانه سود می‌برد» می‌نویسد: حتی پیشرفته‌ترین شرکت‌ها مجبورند دائما به فکر ارتقا و تحول در فعالیت خود باشند. آنها می‌دانند که آنچه باعث شده به این مرحله برسند، لزوما به آنها برای رسیدن به مرحله بعد کمک نمی‌کند. روابط استراتژیک به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در مورد کسب‌وکارشان و تحول در آن به راهکارهای جدید دست یابند. هدف از تشکیل این روابط یافتن راه‌حل‌های جدید و دستیابی به سود دوطرفه است. 
 روابط استراتژیک با کارمندان
رابطه با کارمندان شرکت، یکی از مهم‌ترین انواع این روابط استراتژیک است. در سال ۲۰۱۵، شرکت آدیداس تصمیم گرفت تا الگوی فعالیت خود را به چالش بکشد. مارک کینگ، مدیر جدید این شرکت تصمیم گرفت از کارمندانش درخواست کند ایده‌های خود برای ارتقای برند آدیداس مطرح کنند.
حدود ۵۰۰طرح از سوی کارمندان پیشنهاد شد و از بین این همه، طرحی ساده در سه کلمه «نتفلیکس برای دوندگان» برنده شد. یک سال بعد، آدیداس Avenue A را راه‌اندازی کرد که یک سرویس اشتراک برای دوندگان بود. این اشتراک شامل جعبه‌ای با محتویات گزینش‌شده توسط دوندگان معروف مانند نیکول وینهافر بود. همچنین این ارتباط استراتژیک با کارمندان بعدها منجر به تشکیل آکادمی گروه خلاق آدیداس شد که یک محیط آنلاین برای آموزش و تشویق کارمندان برای خلاقیت بیشتر در کارشان است.کارمندان این شرکت می‌توانند ایده‌های جدید خود را از طریق این محیط با مدیران در میان گذاشته و به بهترین ایده‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.‎