رمزگشایی از آینده محتوا

0

شرکت‌ها باید بدانند چگونه می‌توان بهترین محتوا را تولید کرد و چطور با سرعت رو به رشدی محتوای ایجادشده را نشر داد. این در حالی است که تنوع محتواهای تولیدی به نسبت تعداد و سلیقه‌ مخاطب و مصرف‌کنندگان در حال گسترش است.

 شرکت‌ها باید شروع به پرورش فناوری‌های جدید کنند

چگونه شرکت‌ها می‌توانند برای پیشرفت و گسترش وسیعی که طی ۵ تا ۱۰ سال آینده به کمک ارائه‌‌ محتوای هدفمند ایجاد می‌شود، خود را آماده کنند؟

کسب تجربه و استفاده از فناوری‌های جدید پاسخ اصلی این سؤال است. به‌این‌ترتیب شرکت‌ها درمی‌یابند که کدام‌یک از تکنولوژی‌های روز به‌خوبی عمل کرده و کدام‌یک سودی برای رشد و پیشرفت آنها ندارد و کمکی به جذب مخاطب کنونی یا مشتریان جدید نخواهد کرد.

 روش‌های تکامل بازاریابی محتوا در آینده

پیش‌بینی شرکت‌ها برای آینده  محتوا از دیدگاه بازاریابی چیست؟ تیم‌های بازاریابی محتوا به چه ابزاری نیاز دارند تا برای آنچه در آینده‌‌ بازاریابی محتوا رخ می‌دهد، آماده باشند؟ پاسخ به پرسش‌های فوق در ۷ مورد زیر خلاصه می‌شود:

 شرکت‌ها باید ساختار ارتباطات آنلاین خود را بسازند

برای ارائه‌ محتوا در آینده شرکت‌ها باید استراتژی بازاریابی محتوای خود را برای تولید «اثرات شبکه» طراحی کنند. ارتباطی که در آن مشتریان یک مجموعه با یکدیگر رابطه برقرار می‌کنند.

ارتباطی که درنهایت به نفع شرکت‌ها تمام می‌شود و اثر آن از محتوایی که سازمان‌ها به‌طور مستقیم در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند بیشتر است.

همان‌طور که نیروی کاری جوان می‌شود، مشارکت آنلاین نیز باید رشد کند. تصمیم‌گیرندگان در این زمینه می‌خواهند محصول و محتوای بیشتری تولید کنند. آ

نها می‌خواهند با برندهای موردنظر خود که تقریبا یک هدف را دنبال می‌کنند، ارتباط برقرار کنند. اما در این راستا شناخت پلتفرم‌های جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد چراکه افراد جامعه مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حامیان یک شرکت محسوب می‌شوند.

 شرکت‌ها باید فرآیندهای بازاریابی محتوای خود را بازخوانی و بررسی کنند‌

موفق‌ترین سازمان‌های فردا آن دسته از شرکت‌هایی هستند که بازاریابی محتوای خود را به تیم‌های قوی در این زمینه سپرده‌اند‌. اگر شرکتی می‌خواهد در مسیر پیشرفت آینده قرار گیرد،

باید برای غلبه به مشکلات آماده بوده و سیاست‌های بازاریابی محتوای خود را تغییر دهد. بهترین کار سپردن این فرآیند به دست تیم‌هایی است که شیوه‌های نوین بازاریابی محتوا را می‌شناسند و از آن استفاده می‌کنند.

اما برای رسیدن به هدف‌های متعالی باید صبور بود چراکه در شرکت‌های بزرگ زمان زیادی طول می‌کشد تا شکاف بین تئوری و عمل پرشده و تغییرات نتیجه دهد.

 برای هر گروه، محتوای مخصوص تولید کنند

شخصی‌سازی و توجه به فرد از نیازهای فردای بازاریابی محتواست. لازم است شرکت‌ها با مشتریان بالقوه صحبت کرده و آنها را در زمان و مکان خاص و بر اساس محصولی که از آن استفاده می‌کنند، راهنمایی و هدایت کنند.

نکته دیگر این است که هرساله مردم نسبت به پیام‌های عمیق بی‌اهمیت‌تر می‌شوند. آنچه مردم به آن نیاز دارند پیام‌های ساده و گویاست. البته ساده‌سازی پیام و تهیه‌ یک محتوای ساده به معنای یک چالش واقعی برای تأمین‌کننده‌ها و تولیدکنندگان محتواست، چراکه باید محتوایی تولید شود که کاملا منطبق بر نیازها و استفاده‌ کاربر باشد.

 شرکت‌ها باید هرچه سریع‌تر با تکنولوژی رابطه دوستانه‌تری برقرار کنند

آینده بازاریابی محتوا بسیار شبیه رفتار شرکت‌ها درگذشته خواهد بود. اضافه‌کردن تکنولوژی به موضوع بازاریابی محتوا نتایج روشنی خواهد داشت و روبات‌ها به‌طور فزاینده‌ای جای خود را میان محتوا و مخاطب بازخواهند کرد.

بنابراین شرکت‌ها برای دستیابی به موفقیت درزمینه‌ بازاریابی محتوا باید ارتباط و استفاده از فناوری‌های روز را گسترش دهند.

 اولویت شرکت‌ها باید کیفیت محتوای تولیدی باشد‌

همه‌‌ ما می‌دانیم که بازاریابی موثرمحتوا یعنی به دست آوردن مشتری و این مهم تنها با ارائه‌‌ محتوای عالی امکان‌پذیر است. بدون‌شک گفتن عبارت «تولید محتوای عالی» از عمل‌کردن به این اصل ساده‌تر است.

بهتر است شرکت‌ها روی نحوه‌‌ تولید و ارائه‌‌ یک محتوای عالی به‌اندازه‌‌ کافی وقت بگذارند، چراکه محتوای شرکت‌ها باید استراتژی بازاریابی محتوا را روی نقاط قوت خود بنا کنند. آنچه به‌عنوان فرصت‌های کسب موفقیت برای تیم‌های بازاریابی وجود دارد،

در استفاده‌ آنها از فناوری‌های روز نیست، بلکه فرصت کسب موفقیت درواقع به معنی طراحی استراتژی‌های بازاریابی محتوا در بازار پررقابت امروز است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.