راز خرید مخفیانه آمازون چیست؟

0

طبق گفته یکی از منابع معتبر، این معامله که در ماه مه انجام گرفت، ممکن است حدود ۵۰ میلیون دلار ارزش داشته باشد. گرافیک نوع خاصی از موتور جست‌وجو است که وقتی پاسخ‌ها را به شکل نمودار و سایر تصویرسازی‌ها ارائه می‌دهد، انبوهی از داده را از وب‌ استخراج می‌کند. تایمز می‌گوید آمازون به این دلیل این استارتاپ را خریداری کرده ‌که گرافیک پتانسیل لازم برای تقویت الکسا را دارد. الکسا نیز بلندگوی هوشمند اکو و سایر دستگاه‌های آمازون را اداره می‌کند.

هیچ‌یک از شرکت‌ها داستان تایمز را تایید نکرده‌اند. یکی از سخنگویان آمازون می‌گوید: «با توجه به سیاست شرکت، ما درباره شایعات و صحبت‌های بیرون از شرکت نظر نمی‌دهیم.» گرافیک نیز از پاسخ به این گزارش خودداری کرده است. کوین او‌-کونر که در گذشته پلتفرم تبلیغاتی دابل کلیک را تاسیس کرده بود و پس از مدتی آن را به شرکت گوگل فروخت، استارتاپ گرافیک را راه‌اندازی کرده است. این استارتاپ در ابتدا یک ابزار مقایسه جست‌وجو به نام فاید دِ بست بود که به افراد کمک می‌کرد بهترین معاملات را به طور آنلاین و برای محدوده‌ای از محصولات جست‌وجو کنند. پس از توسعه این استارتاپ، نام آن در سال ۲۰۱۵ به گرافیک تغییر یافت تا نشان‌دهنده محدوده وسیع‌تر جست‌وجو و ابزارهای تصویرسازی داده آن باشد. تایمز می‌گوید که این سایت به دلیل خروجی اخبارش محبوبیت پیدا کرده، زیرا یک ابزار مفید برای تهیه نمودارهای دیداری داده‌هاست.

با اینکه آمازون این معامله را تایید نکرده است، اما در حال حاضر برای جذب نیرو در سمت دستیار داده، مهندس نرم‌افزار و سایر سمت‌ها در سانتا باربارا که گرافیک در آن واقع شده است، آگهی داده است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.