دیدار با ناصرغانم زاده در مشهد

0

ناصر غانم زاده مدیر فینوا، سرمایه‌گذار، بنیانگذار گروه استارتاپ‌های ایران، مربی استارتاپ‌ها و مشاور کارآفرینی است؛ ناصر همچنین موسس سایت Techly.co است که اخبار فناوری و استارتاپ‌های ایران را به انگلیسی منتشر می‌کند. ناصر بنیانگذار مؤسسه نوآوری کسب و کار است که در آن با مربی‌گری و آموزش، به سازمان‌های بزرگ، کارآفرینان و صاحبان استارتاپ‌ها کمک می‌شود تا موفق شوند. این مؤسسه با استفاده از متدولوژی Lean Startup، رویکرد خلق مدل کسب و کار، و تفکر طراحی به آن‌ها یاری می‌رساند.

ناصر همچنین نماینده جهانی Lean Startup Machine در ایران و برگزار کننده رویداد LSM تهران است.

کسانی که تمایل دارند حرف های ناصر غانم زاده را از نزدیک بشنوند یا می می خواهند با او در مورد استارتاپ شان یا راه اندازی شتاب دهنده از نزدیک حرف بزنند. گردهمایی بزرگ شتابدهندها در مشهد مقدس فرصت مناسبی است. 

گردهمایی بزرگ شتابدهنده‌ها اولین گردهمایی در این سطح است که در شهر مقدس مشهد برگزار می شود. در این گردهمایی که با مدیریت اکبر هاشمی مدیر مسئول و سردبیر هفته نامه شنبه برگزار می شود، ناصر غانم زاده، محسن ملایری،حمزه قطبی نژاد، رضا کلانتری‌نژاد و محمد امین صمیمی مدیران شتاب دهندها حضور خواهند داشت و پیرامون فرصت ها و تهدیدهای سرمایه گذاری و نحوه کار شتاب دهندها صحبت خواهند کرد و از تجربیاتشان به‌ عنوان کارآفرین و موفقیت ها و شکست هایشان خواهند گفت. آنها همچنین در مورد برنامه هایشان برای جذب استارتاپ‌های استان های خراسان یا سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی شتاب‌دهنده در استان‌های خراسان صحبت خواهند کرد. البته این به مفهوم این نیست که از دیگر استان‌ها کسی نمی‌تواند در این گردهمایی شرکت کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.