دُنگ سفر را حساب کنید

0

تمام صاحبان کسب‌و‌کار تایید می‌کنند که گاهی اوقات هیچ‌چیز سخت‌تر و طاقت‌فرساتر از رسیدگی به هزینه‌ها نیست. اما خوشبختانه فناوری‌های امروز به کمک ما آمده‌اند تا این کار را برایمان آسان کنند.

با استفاده از یک اسکن هوشمند OCR، شما می‌توانید به آسانی از اپلیکیشن هزینه سفر Expensify استفاده کنید تا از رسیدها عکس بیندازید، آنها را آپلود کنید و بقیه کارهای سخت را به این نرم‌افزار بسپارید. مزیت اصلی این اپلیکیشن که موجب فروش بالای آن شده است، توانایی اکسپنسیفای در تفسیر آسان متن یک صورتحساب اسکن‌شده است. به علاوه این اپلیکیشن می‌تواند به طور دقیق مایل‌های طی شده و مدت زمانی را که صرف یک پروژه کاری می کنید، محاسبه کند بدون اینکه هیچ چیزی از قلم بیفتد.

این اپلیکیشن می‌تواند با نرم‌افزار حسابداری فعلی شما یکپارچه و همگام‌سازی شود و ارز‌ را برای مسافرت‌های بین‌المللی تبدیل کند؛ ابزارهایی را ارائه دهد که به ایجاد و پیگیری بودجه کاری شما کمک کند. تمام این اطلاعات را می‌توان در یک حساب وب آپلود کرد تا بتوانید تمام اطلاعات سفر خود را در یکجا ذخیره کنید. رسیدگی به هزینه‌ها کار بسیار دشواری برای صاحبان کسب‌و‌کار و کارمندان است. اگر کارگران احساس کنند که به موقع و به درستی حقوقشان پرداخت نمی‌شود، ممکن است از کار ناامید شوند. اکسپنسیفای به شما کمک خواهد کرد تا هزینه‌ها را مدیریت کنید و کل فرآیند را به طور خودکار انجام دهید. این اپلیکیشن که ۴ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد، در بین ابزارهای مربوط به مدیریت گزارش هزینه، پیگیری رسید و سفر کاری رتبه اول را کسب کرده است. کافی است با استفاده از SmartScan از رسید عکس بگیرید و بقیه کارها را به اکسپنسیفای بسپارید. این اپلیکیشن برای کسب‌و‌کارهای کوچک و استارتاپ‌ها، حسابداران و افرادی طراحی شده است که از هدر دادن وقت خود بر سر صفحات گسترده خسته هستند. 

Business Insider این اپلیکیشن را بهترین اپلیکیشن سفر کار نامیده است. شرکت Fast نیز آن را بین ۱۰ شرکت نوآور برتر قرار داده است. اگر شما یک کسب‌و‌کار کوچک یا کارآفرین هستید، فناوری اسکن هوشمند اکسپنسیفای می‌تواند به شما کمک کند تا داده‌های دستی را حذف کرده و به آسانی در هر کجا که هستید رسیدهای خود را پیگیری کنید. اگر به دنبال قابلیت‌های پیچیده‌تر هستید، اکسپنسیفای می‌تواند به تمام نیازهای مدیریت هزینه‌ شما رسیدگی کند: گزارش هزینه‌ها، گردش کار چند سطحی، اصلاح خودکار کارت اعتباری، مدیریت کارت شرکت، یکپارچه‌سازی با نرم‌افزارهای حسابداری و منابع انسانی و غیره. قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن عبارتند از:

 ثبت، گزارش و ارسال هزینه‌ها به طور خودکار

 عکسبرداری آسان از رسید

 اپلیکیشن‌های همراه و وب کاربرپسند

 ردیاب زمان و مسافت

 وارد کردن خودکار کارت اعتباری

 اصلاح کارت شرکت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.