دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء

0
 گروه تخصصی «اینترنت اشیاء ایران» در آستانه دومین سال فعالیت خود، بر آن شده است تا دومین کنفرانس تخصصی را با هدف بررسی آخرین تحولات و روندهای بین‌المللی و داخلی را برگزار کند.
این گروه با توجه به برنامه‌‌های توسعه‌ای مرتبط با شهر هوشمند، هوشمندسازی فرآیند تولید تا مصرف انرژی، توسعه کاربردهای ‌IoT در صنایع نفت‌و‌گاز، خانه هوشمند حوزه سلامت و… که امروز به‌طور جدی در دستور کار بخش‌‌های حاکمیتی و شرکت‌‌های خصوصی کشور قرار گرفته از یک سو‌ و روند رو به رشد ارتباطات بین‌الملل و شکل‌گیری تعاملات و همکاری‌های بین‌المللی در حال شکل‌گیری از سوی دیگر، دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء در سطحی وسیع‌تر از سال گذشته برنامه‌ریزی و در تاریخ ۲ اسفندماه برگزار خواهد کرد.
در این کنفرانس مشاوران بین‌المللی، نمایندگان نهادهای حاکمیتی، متخصصان و فعالان در حوزه‌های انرژی، مخابرات، حمل‌و‌نقل و سلامت، در زمینه IoT سخنرانی خواهند داشت و مهم‌ترین موضوعات و چالش‌های مطرح حوزه IoT را به بحث و بررسی خواهند گذاشت.
با هدف ایجاد فضای تعاملی بیشتر برای کسب‌و‌کارهای خرد وکلان فعال‌ و مرتبط با IoT و ارائه توانمندی‌های داخلی و آخرین دستاوردهای بین‌المللی، همزمان نمایشگاهی تخصصی برای ۳ روز متوالی(۳۰ بهمن تا ۲ اسفندماه) برپا خواهد بود.
فروم اینترنت اشیاء ایران در این کنفرانس تلاش دارد علاوه بر بررسی فرصت‌‌های ناشی از پیاده‌‌سازی فناوری‌‌های ‌IoT، به تهدیدها و چالش‌های مرتبط با آن بپردازد. به همین منظور از تمامی ذینفعان ایرانی در بخش‌های مختلف مخابرات، شهرداری‌ها، حمل‌و‌نقل و …، مشاوران و مدیران با‌تجربه بین‌المللی فعال در حوزه ‌IoT دعوت کرده تا در این کنفرانس حضور و مشارکت جدی داشته باشند. همچنین به منظور ارائه توانمندي‌هاي شرکت‌هاي داخلي و بين‌المللي فعال در زمينه IoT، شناخت بازار و ارزيابي از نيازمندي‌ها در اين زمينه و همچنين ایجاد فضای تعاملی میان فعالان و علاقه‌مندان به موضوع IoT، نمایشگاه تخصصی «‌اينترنت اشياء ايران» با حضور شرکت‌های فعال در زمینه IoT همزمان‌ با برگزاری دومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء ایران، برپا خواهد شد. یادآور می‌شود این کنفرانس در روز دوشنبه ۲ اسفندماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.