دورهمی شرکت‌ها به میزبانی شرکت‌یاب!

0

اپلیکیشن شرکت‌یاب یکی از اپلیکیشن‌های ساخت ایران است که در حوزه کسب‌وکارها خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. فعالیت اصلی آن معرفی اطلاعات تماس مشاغل کشور است. کاربران می‌توانند با ثبت فعالیت تجاری و معرفی اطلاعات تماس (اعم از تلفن، فکس، ایمیل، وبسایت، موقعیت واحد تجاری خود روی نقشه و غیره)، خود را در بانک اطلاعات مشاغل شرکت‌یاب به مشتریان جدید معرفی کنند.

کاربران در سراسر دنیا می‌توانند با جست‌وجوی مشخصات و کلمات کلیدی تعریف‌شده، نام و مشخصات کامل مجموعه خود را در صفحه اول گوگل مشاهده کنند. این اپلیکیشن از تکنولوژی روز بر پایه بهینه‌سازی محتویات در موتورهای جستجو (سئو) استفاده می‌کند تا کسب‌وکار شما در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل قرار گیرد.

مدیران شرکت سازنده این اپلیکیشن بیش از ۱۲سال سابقه در تولید، مدیریت و طراحی انواع سایت و پورتال و خدمت‌گذاری حرفه‌ای برای معرفی فعالیت‌ کسب‌وکارهای مختلف دارد.

اپلیکیشن شرکت‌یاب با ایجاد بانک جامع اطلاعات شرکت‌های فعال اقتصادی در زمینه‌های مختلف از قبیل عمران، حمل‌ونقل، موادغذایی و غیره امکان دسترسی آسان، سریع و رایگان به شرکت‌ها را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

در کل هدف از راه‌اندازی این اپلیکیشن ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف به صورت طبقه‌بندی‌ شده است. با کمک اپلیکیشن شرکت‌یاب افراد آسان‌تر و سریع‌تر می‌توانند به اطلاعات شرکت‌های فعال اقتصادی دسترسی داشته باشند. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 رایگان بودن برنامه

 ثبت، ویرایش و به‌روزرسانی اطلاعات توسط خود شرکت‌ها به‌طور رایگان و آنلاین

 سرویس جست‌وجوی پیشرفته براساس نام شرکت، زمینه فعالیت، کالا و خدمات ارائه‌شده توسط شرکت

 ارسال ایمیل، ورود به وبسایت و برقراری تماس با شرکت‌های عضو از درون برنامه

 به‌زودی امکانات بیشتری به این مجموعه اضافه خواهد شد اعم از ارسال فکس از درون برنامه به شرکت‌های عضو، گالری محصولات، فهرست قیمت‌ها و غیره.

در صفحه اصلی این اپلیکیشن، سه گزینه برای جست‌وجوی آسان وجود دارد: موقعیت مکانی، گروه‌بندی و نوع آگهی. در این قسمت کاربر می‌تواند مکان موردنظر برای جست‌وجوی شرکت‌ها، حوزه فعالیت شرکت و آگهی‌های متنی و آخرین آگهی‌ها را انتخاب کند.

صاحبان کسب‌وکار و استارتاپ‌ها می‌توانند از این اپلیکیشن برای معرفی خود و استارتاپ خود استفاده کنند. برای این کار، کافی است در قسمت منو، ثبت آگهی جدید را انتخاب کنید. سپس مشخصات آگهی اعم از استان، گروه‌بندی، قیمت، شماره تلفن، فکس، نام تجاری و نام مدیرعامل را همراه با تصاویر مربوطه وارد می‌کنید. حتی استارتاپ‌ها می‌توانند با مشاهده آگهی‌های دیگران با کسب‌وکارهای مختلف و همکاران خود آشنا شوند.

در منوی اصلی، گزینه پسندیده‌ها نیز وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد کسب‌وکارهای موردعلاقه خود را به‌طور مستقیم در این قسمت مشاهده کنند.

شرکت‌یاب یک محیط مناسب برای جذب مشتریان جدید و ارائه خدمات و محصولات خود به آنهاست. با شرکت‌یاب می‌توانید کسب‌وکار خود را در معرض نمایش قرار دهید تا کاربران زیادی هر روز با کسب‌وکار شما آشنا شوند.

در انتهای هر صفحه مربوط به کسب‌وکار، مسئولان این اپلیکیشن هشدارهای لازم را برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری ارائه داده‌اند. این اپلیکیشن توصیه می‌کند که قبل از هرگونه معامله از کسب‌وکارها بازدید حضوری شود و قبل از آن هیچ‌گونه وجهی به شرکت‌ها پرداخت نکنند. به علاوه این اپلیکیشن در چارچوب قوانین اسلامی و ایرانی فعالیت می‌کند در نتیجه ممنوعیت‌هایی را برای ثبت آگهی در نظر گرفته است. برای مثال آگهی‌های مربوط به موضوعات سیاسی، دینی، اجتماعی، آگهی‌های مربوط به عبور از فیلتر یا نصب اینترنت ماهواره‌ای یا آگهی مکمل‌های ورزشی و دخانیات و نیز آگهی‌های مربوط به فروش محصولات و خدماتی که حق تکثیر آنها رعایت نشده باشد.

این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده و آسان است که کار با آن را برای تمام افراد آسان کرده است. طراحی ساده و زیبای آن نیز موجب شده اپلیکیشن شرکت‌یاب یک اپلیکیشن کاربرپسند باشد. در دنیای امروز که بسیاری از کارها با کمک فناوری‌های پیشرفته و دستگاه‌های همراه انجام می‌گیرند، برای هر استارتاپی لازم است که خود را در این فضای جدید و پیشرفته به نمایش بگذارد چراکه دسترسی به کسب‌وکار از این طریق بسیار آسان‌تر خواهد بود.

پس اگر شما نیز به تازگی استارتاپ خود را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید آن را به دیگران معرفی کنید، می‌توانید از اپلیکیشن شرکت‌یاب برای این کار استفاده کنید. کافی است این اپلیکیشن را نصب و اجرا کنید. سپس مشخصات استارتاپ خود را در دسته‌بندی مربوطه وارد کرده و منتظر شوید کاربران از کسب‌وکار شما در این اپلیکیشن بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.