دهمین جشنواره وب و موبایل ایران با شروع ثبت نام از سایت ها و اپلیکیشن های ایرانی آغاز به کار کرد

0

جشنواره وب و موبایل ایران ۱۰ سال پیش با مشارکت بخش خصوصی و حمایت فعالین این حوزه راه اندازی شده است که هر ساله از سایت ها و اپلیکیشن های موبایل برتر ایرانی تجلیل به عمل می آورد.

به گفته برگزار کنندگان این رویداد، در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران تغییرات بزرگی در بخش داوری وبسایت ها و اپلیکیشن ها ایجاد شده که حاصل بررسی کارشناسی دقیق تمام پیشنهاد ها و انتقاداتی است که در طول  سال های گذشته به فرایند داوری جشنواره وارد بوده است.

برگزار کنندگان جشنواره بر این باورند که این دوره از نظر کیفی و کمی و با توجه به فرآیند ها و ملاک های داوری میتواند بهترین دوره جشنواره وب و موبایل ایران باشد.

دهمین جشنواره وب و موبایل ایران به مدت ۱۲۰ روز ادامه خواهد داشت که در ۶۰ روز اول سایت ها و اپلیکیشن ها فرصت دارند در  جشنواره شرکت کنند تا پس از بررسی توسط کمیته ثبت آثار وارد بخش داوری شوند. در این دوره فرآیند بررسی و داوری سایت ها نیز ۶۰ روز به طول خواهد انجامید. در پایان در هر گروه یک برنده به انتخاب داوران و یک برنده به انتخاب مردم معرفی می شوند

امسال برای اولین بار گروه شبکه های اجتماعی داخلی با موضوع معرفی برترین کانال ها در جشنواره دهم رونمایی شده است. هدف از ایجاد این گروه حمایت از توان داخلی در حوزه فناوری اطلاعات میباشد. جشنواره وب و موبایل ایران اعتقاد دارد اتکا به نیروهای متخصص ایرانی تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی در بخش اشتغال و همچنین رفع ضعف های بخش فرهنگی کشور میباشد.

اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران امسال با حضور بیش از هزار نفر از فعالین این حوزه ۲۶ بهمن ماه  برگزار خواهد شد. در این مراسم علاوه بر اعلام برندگان سال ۹۶ برخی از چهره های مطرح این حوزه به سخنرانی میپردازند.

علاقمندان جهت شرکت در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران می توانند به وب سایت http://iwmf.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.