دنیته‌، محیط شما را سرحال تر می‌کند

0

دنیته‌، برند تازه‌وارد این روزهای صنعت مبلمان و دکوراسیون ایران است که با مدل و طرز فکر یک استارتاپ راه‌اندازی شده و ظاهرا قصد دارد تا نیاز محیط های مدرن و به‌روزی که با سبک طراحی مینیمال دیزاین شده‌اند را برآورده کند‌.

استراتژی دنیته برای ورود به بازار مبلمان و دکوراسیون ایران‌، استفاده از سبک DIY در طراحی محصولات  و فروش آنها از طریق وب است؛ سبکی که آیکیا تولید‌کننده سوئدی مبلمان‌، پیشتاز آن در جهان است‌.

در این فرم از طراحی‌، کلیه محصولات، به شکل قطعات آماده مونتاژ به همراه راهنمای نصب در کارتن‌هایی با ابعاد مناسب قرار می‌گیرند و شما می‌توانید با تهیه هر محصول و با کمک راهنمای نصب تصویری داخل آن‌، در کوتاه‌ترین زمان ممکن‌‌ میز‌، مبل و یا کتابخانه‌ای را که خریده‌اید، به سادگی مونتاژ و از آن استفاده کنید.

  • سبک طراحی 

DIY به دلیل ویژگی‌هایی همچون‌ سرعت اجرا‌، حمل‌و‌نقل آسان‌، سهولت استفاده‌، قیمت مناسب‌ ‌و ایجاد حس مشارکت در انجام کارها‌، طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد‌. شعار «دنیته‌، مبلمان پیشرفته» که از ابتدا با محصولات دنیته همراه شده، نیاز به یک توضیح تکمیلی دارد و آن اینکه پیشرفته‌بودن از نظر این برند یعنی سبک‌تر‌، سریع‌تر و آسان‌تر و اینها قرار است که ویژگی اصلی تمام محصولات این برند باشد. 

تعداد پروژه‌های استارتاپی که در کمتر از ۹ ماه فعالیت این برند‌، طراحی محیط اداری خود را به آن سپرده‌اند، ‌۱۱ پروژه با میانگین ۳۰۰۰ متر مربع فضا و برای حدود ۴۵۰ نفر بوده و این شروع جذابی برای یک استارتاپ است‌‌.

توجه خاص دنیته به خصوصیات محیط‌های استارتاپی و تلاش برای شناخت این فضاها‌، منجر به طراحی و تولید محصولاتی شده که در کمال سادگی‌،  تمامی نیازهای یک محیط پیشرو و به‌روز را پوشش می‌دهد. دنیته شرایط جذابی برای همکاری با شرکت‌های IT و به ویژه استارتاپ‌ها دارد‌، برای اطلاع از این شرایط به Denitte.com مراجعه کنید‌.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.