دنیا را نجات دهید!

0

 

  • Face Swap Live

این اپلیکیشن یکی از برترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۶ در اپ استور بوده است. Face Swap Live نوعی برنامه سرگرم‌کننده است که به شما امکان می‌دهد صورت خود را با یک دوست یا یک عکس در زمان واقعی و به طور زنده تعویض کنید. شما می‌توانید در حین ضبط ویدئوها یا عکس‌های خود از صورت یکی از افراد مشهور‌، دوست یا هر تصویر خنده‌داری که در اینترنت یا تلفن شما وجود دارد، برای خود استفاده کنید. بر‌خلاف سایر اپلیکیشن‌هایی که فقط از عکس‌های ایستا استفاده می‌کنند، این اپلیکیشن به طور زنده صورت‌ها را تعویض می‌کند.

در این برنامه که جنبه سرگرمی دارد و از قضا جزو محبوب‌ترین اپ‌های این حوزه هم محسوب می‌شود می‌توانید از تعداد زیادی ماسک پیش‌فرض هم استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید لذت واقعی کار با این اپ را تجربه کنید بهتر است در حال گفت‌وگو با دوستان خود دوربین‌های گوشی‌تان را راه بیندازید و از قابلیت تعویض چهره این اپلیکیشن کمک بگیرید تا بامزه‌ بازی‌تان به حد اعلا برسد. فراموش نکنید که اینقدر تعویض چهره در این اپ خوب انجام می‌شود که برخی مواقع فراموش می‌کنید که شما کدام طرف مکالمه هستید. این اپلیکیشن از سوی سایت‌های معتبر به عنوان یکی از برترین اپ‌ها در زمینه سرگرمی شناخته شده است و کاربران زیادی از آن به عنوان اپی که شما را در دو ماه اول استفاده به خودش معتاد می‌کند، یاد کرده اند. از یاد نبرید که در مراوده با بزرگسال‌ها زیاد از این اپ استفاده نکنید چون ممکن است برخی شوخی‌های آن به مزاج آنها خوش نیاید! در هر صورت چندصباحی بد نیست خود را با این اپ سرگرم کنید.

 

  • FaceTune

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا خود را به بهترین‌های هالیوود تبدیل کنید. این یک اپلیکیشن سرگرم‌کننده و یک ویرایشگر عکس است. اپلیکیشن فیس‌تیون در ۱۲۷ کشور در زمینه اپلیکیشن عکس و ویدئو رتبه اول را کسب کرده است و طرفداران زیادی دارد.

کاربران بدون نیاز به ابزارهای پیچیده و گران‌قیمت، جلوه‌های هنری را به عکس‌های سلفی و پرتره خود اضافه کنند. هر عکس می‌تواند با کمی تغییرات بسیار جلوه پیدا کند. به همین دلیل است که مجلات از ابزارهای گران و پیچیده مانند فوتوشاپ استفاده می‌کنند‌ اما این اپلیکیشن ابزارهای در دسترس و قدرتمندی را ارائه می‌دهد که به کمک آنها می‌توان عکس‌ها را به طور حرفه‌ای ویرایش کرد. از جمله قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن عبارتند از:

  ویرایش لبخند، سفید و روشن کردن دندان‌ها

  صاف کردن و جوانسازی پوست، از بین بردن لکه‌های صورت، روشن کردن سیاهی زیر چشم

  تغییر رنگ چشم، از بین بردن زردی و سفیدی چشم

  رنگ کردن موهای خاکستری، از بین بردن موهای اضافه

  تغییر شکل صورت، اصلاح خطوط فک، بالا بردن استخوان چانه و ابرو

تغییر شکل بینی

 

  • Wispi

این اپلیکیشن شما و دوستان شما را با تماس‌ها، پیامک‌ها، کانال‌ها و روش‌های دیگر از طریق شبکه داده به هم وصل می‌کند. شما می‌توانید با دوستانی در ارتباط باشید که حتی به اینترنت دسترسی ندارند یا در حال حاضر ویسپی دارند. این اپلیکیشن یکی از پردانلودترین برنامه‌های تلفن همراه است که به‌تازگی عرضه شده است. از قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  تماس، پیام خصوصی، پیام‌های گروهی رایگان

  کانال‌ها: پخش مطالب برای افراد نامحدود

  تماس با هر تلفنی (اعم از ثابت یا همراه) به طور رایگان یا با هزینه کم

  ارسال پیامک به هر فردی در دنیا که Wispi ندارد با نرخ پایین

  استیکرها، انیمیشن‌ها و جلوه‌های صوتی فوق‌العاده

  شناسه تماس گیرنده ویدئویی: وقتی دوستان با شما تماس می‌گیرند، همانطور که می‌خواهید دیده و شناسایی می‌شوید

  پست صوتی و ویدئویی: دوستان شما می‌توانند برای شما پیام صوتی یا تصویری بگذارند

  ارسال عکس‌هایی که در عرض چند ثانیه ناپدید می‌شوند

  مشاهده، گوش دادن و اشتراک‌گذاری ویدئوهای یوتیوب و موسیقی آیتونز

  اشتراک‌گذاری چند رسانه‌ای در گروه چت یا پیام خصوصی

  پیدا کردن دوستان در نزدیکی شما با استفاده از جست‌وجو‌ بر اساس موقعیت مکانی، پین و پیشنهادها

این اپلیکیشن در حال حاضر به ۱۳ زبان دنیا اعم از عربی، انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، کره‌ای، فارسی، اسپانیایی و غیره در دسترس است.

 

  • Plague Inc.

آیا می‌توانید روی دنیا تاثیر بگذارید؟ بازی Plague Inc. یک ترکیب منحصربه‌فرد از راهبرد‌ها و استراتژی‌های قوی و شبیه‌سازی فوق‌العاده واقعی است. این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های کاربردی است که در گوگل‌پلی بیشترین تعداد دانلود را داشته است. وقتی پاتوژن شما Patient Zero را عفونی کرده باشد، شما باید با تکامل یک پلاک مهلک و جهانی به تاریخ بشریت پایان دهید. در این بازی وقتی بیماری‌ها و خطرات زیستی زمین را تهدید می‌کند باید به دنبال راهی برای بقا و مبارزه بگردید. این بازی یکی از بازی‌های موبایلی است که در چندماه گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است. توسعه‌دهنده این اپلیکیشن Ndemic Creations است که بازی‌های تلفن همراه را یک سطح ارتقا داده است. این بازی شما را در مقابل دنیا قرار می‌دهد و فقط قوی‌ترین‌ها می‌توانند زنده بمانند. بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر این بازی را انجام داده‌اند و به همین دلیل Plague Inc. در سطح جهانی در حوزه بازی‌ها رتبه اول را کسب کرده است. به علاوه در روزنامه‌هایی مانند اکونومیست، نیویورک پست، بوستون هرالد، گاردین و لندن مترو معرفی شده و با بیش از نیم میلیون رتبه ۵ ستاره، در سطح جهانی درخشیده است. از قابلیت‌های مهم آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  گرافیک‌های اچ‌دی با رابط فوق‌العاده

  دنیایی با جزئیات دقیق و فوق واقعی با هوش مصنوعی پیشرفته

  سیستم کمک و آموزش جامع در داخل بازی

  12 نوع بیماری مختلف با راهبردهای کاملا متفاوت برای غلبه بر آنها

  ذخیره/ بارگذاری کامل

  بیش از ۵۰ کشور عفونی می‌شوند، هزاران خصوصیت ظاهر شده و هزاران رویداد جهانی رخ می‌دهد

  پشتیبانی کامل بازی برای تابلو امتیازات و دستاوردها

  به‌روز‌رسانی توسعه کرم نوراکس اضافه می‌کند، زامبی ویروس نکروا تولید می‌کند و غیره.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.