دقیق برنامه‌ریزی کنید!

اپلیکیشن‌هایی برای کارهای تقویمی و تبلیغات بنری

0

اپلیکیشن‌های این هفته هم کارهای تقویمی شما را انجام می‌دهند و هم تبلیغات بنری‌تان را: بنراسنک یک اپلیکیشن ساخت آگهی بنر است. کلندلی به شما امکان می‌دهد تا در دسترس‌بودن خود را به اشتراک بگذارید و به افراد امکان دهید تا با استفاده از چند کلیک جلساتی را با شما رزرو کنند. جورته با بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تقویم و سازماندهی کارهاست.

Bannersnack

بنراسنک یک اپلیکیشن ساخت آگهی بنر است. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا آگهی‌های بنری، تبلیغات و آگهی‌های فیس‌بوک را بدون هر‌گونه مهارت در کدنویسی طراحی و تولید کنید.

نتایج کار شما در فرمت‌های مختلف قابل دانلود هستند اعم از JPG، GIF، PNG، MP4، و غیره.

در نتیجه، آنها با تمام شبکه‌های تبلیغات اصلی مانند ادوردز گوگل، رایت‌مدییا و اوپن‌ایکس سازگار هستند.

تصاویر و قالب‌هایی که به طور حرفه‌ای طراحی شده‌اند، همگی ارائه می‌شوند به علاوه شما می‌توانید از تصاویر و طراحی‌های خود استفاده کنید.

بنراسنک یک راهکار تبلیغات را برای طراحی و تولید‌های بنرهای خود، تهیه بنرهای سفارشی برای شما‌ و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در چندین کانال ارائه می‌دهد. از این بنرها می‌توان در هر کجا استفاده کرد.

پس از ایجاد بنرها در بنراسنک، از اپلیکیشن تبلیغات می‌توان برای انتشار بنر خود در تمام شبکه‌های اصلی و تمام دستگاه‌ها استفاده کرد.

به علاوه از این اپلیکیشن می‌توان برای اداره کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، اعم از هدف‌گذاری جست‌وجو، هدف‌گذاری وب‌سایت و هدف‌گذاری بافت‌ها، استفاده کرد.

این ابزار هزاران قالب و تصاویر را در اختیار صاحب بنر قرار می‌دهد تا بتواند بنر خود را ایجاد کند.

به‌علاوه این اپلیکیشن یک خدمات بنر طراحی سفارشی ارائه می‌دهد تا بتوان طراحی‌های حرفه‌ای را به طور آنلاین انجام داد.

از جمله قابلیت‌های اصلی این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه و دانلود بنرها
  • دانلود بنرها در قالب فلش، جی‌پی‌جی، گیف و غیره
  • نمایش تبلیغات در تمام شبکه‌های اصلی
  • اداره انواع کمپین‌های تبلیغاتی
  • بیش از ۱۰۰۰ قالب بنر
  • تصاویر، کلیپ‌ها، دکمه‌ها و فونت‌های حرفه‌ای رایگان
  • پیگیری کلیک‌ها، مشارکت‌ها و تبدیل‌ها
  • پیگیری بنرها و آگهی‌های فیس‌بوک
  • آگهی‌های بنری برای تلفن همراه و دسکتاپ
  • دسترسی به تمام اپلیکیشن‌های اسنک
  • مقایسه مشارکت برای تمام کمپین‌ها

Jorte

جورته با بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تقویم و سازماندهی کارهاست. با این ابزار شما می‌توانید به قابلیت‌های زیادی دسترسی داشته باشید.

بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌ها این اپلیکیشن را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تقویم به کاربران توصیه کرده اند.

اپ‌انی می‌گوید که جورته یکی از ۱۰ اپلیکیشن برتر سال ۲۰۱۶ است زیرا بیشترین کاربر فعال ماهانه را در ژاپن داشته است.

یاهو تک نیز این ابزار را چیزی بیش از یک تقویم ساده می‌داند زیرا یک اپلیکیشن سازماندهی در زندگی و یک دفترچه است که تجربیات روزانه کاربر را ثبت می‌کند.

به گفته لایف‌هکر، جورته می‌تواند فهرست کارهای شما را در قسمت تقویم نشان داده و دستور کار روزانه شما را به طور ماهانه به نمایش بگذارد.

همچنین اپ جاجمنت معتقد است که جورته یک تقویم و مدیر رویداد و کارهای قدرتمند است که متناسب با نیازهای کاربران سفارشی‌سازی می‌شود.

از جورته می‌توان برای استفاده شخصی یا برای کسب‌وکارها بهره گرفت. این اپلیکیشن به مدیریت برنامه‌های روزانه افراد کمک می‌کند.

جورته با مایکروسافت آفیس ۳۶۵ همگام‌سازی می‌شود تا اعضا بتوانند تقویم آفیس ۳۶۵ خود را با جورته همگام‌سازی کنند.

به علاوه با همگام‌سازی جورته با اورنوت، یادداشت‌ها روی تقویم نمایش داده می‌شوند.

در قسمت منوی کناری، کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که چه چیز نمایش داده شود برای مثال رویدادهای امروز، کارها و غیره.

امکان انتخاب فونت مورد نظر کاربر نیز وجود دارد. این اپلیکیشن یک قابلیت شمارش معکوس دارد که روزهای باقیمانده برای یک رویداد در تقویم را نشان می‌دهد.

می‌توان عکس‌هایی را نیز به رویدادها اضافه کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم جورته فضای ابری آن است که می‌تواند چند دستگاه را همگام‌سازی کند و پشتیبان‌گیری انجام دهد.

نمای ماهانه، روزانه و هفتگی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند وقت ملاقات‌ها را مشاهده کرده و طبق میل خود آنها را مخفی کنند.

این ابزار را می‌توان با تقویم گوگل و فضای ابری جورته روی کامپیوتر همگام‌سازی کرد.

Calendly

در دنیای امروز که همه افراد مشغله زیادی دارند، برنامه‌ریزی برای حضور در یک جلسه کاری مشکل است. به جای ارسال ایمیل‌های متعدد به افراد، بهتر است از یک ابزار مانند کلندلی استفاده شود.

کلندلی به شما امکان می‌دهد تا در دسترس‌بودن خود را به اشتراک بگذارید و به افراد امکان دهید تا با استفاده از چند کلیک جلساتی را با شما رزرو کنند.

برای جلوگیری از تداخل در برنامه‌، این ابزار با تقویم گوگل و آفیس ۳۶۵ یکپارچه‌سازی می‌شود.

خدمات اولیه رایگان است اما اگر بخواهید جلسات گروهی را برنامه‌ریزی کنید و از سایر قابلیت‌ها استفاده نمایید، یک هزینه ماهانه از شما مطالبه می‌شود.

کلندلی یک نرم‌افزار برنامه‌ریزی برای سازماندهی جلسات و قرار‌های ملاقات بین افراد و همکاران آنها‌ و بین کسب‌و‌کارها و مشتریان آنها‌ست.

کلندلی به کاربران امکان می‌دهد تا اولویت‌های خود را مشخص کنند و سپس لینک دعوت خود را برای جلسات یا قرارهای ملاقات ارسال نمایند.

دعوت‌شدگان با مجموعه‌ای از زمان‌ها و تاریخ‌ها مواجه می‌شوند و می‌توانند یکی را انتخاب کنند.

کاربران می‌توانند تعداد نامحدودی از انواع رویدادهای مختلف را بسته به نیازهای خود ایجاد کنند.

همچنین این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا انواع دعوت‌های مختلف را تنظیم و ارسال کنند و به دعوت‌شوندگان این فرصت را بدهند تا قالب جلسه مورد نظر خود یا عضوی از تیم که دوست دارند با او صحبت کنند‌ را انتخاب کنند.

جلسات نیز می‌تواند در زمان انتخاب وقت ملاقات توسط دعوت‌شوندگان، به هر یک از اعضا به طور خودکار محول شود.

پس از پاسخ دعوت‌شونده، آنها می‌توانند از صفحه تایید رویداد به سایت کاربر بروند.

کلندلی به طور خودکار ایمیل‌های تایید و یادآورهای رویداد را به دعوت‌شوندگان ارسال می‌کند و تمام شرکت‌کنندگان در جلسه را از طریق ایمیل مطلع می‌کند. قابلیت‌های اصلی این ابزار به شرح زیر است:

  • دسترسی API
  • مجموعه در دسترس بودن تیم
  • برنامه‌ریزی زمان تیم
  • برنامه‌ریزی زمان رویداد
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.