در شهر جیرینگی؛ از آنلاین تا آفلاین

0

برنامه‌هایی برای خروج از بستر یواس‌اس‌دی داریم. به این صورت که اپلیکیشنی را به نام جیرینگ‌پی آماده کرده‌ایم که در نمایشگاه تلکام از آن رونمایی خواهیم کرد که این اپلیکیشن به‌نوعی خدمات جامع می‌دهد؛ از خدمات انواع اپراتورها گرفته تا پرداخت قبوض و جرائم. مزیت خاصش این است که آفلاین هم کار می‌کند و مثلا بدون وصل شدن به وای‌فای می‌توان شارژ گرفت یا قبض پرداخت کرد و حتی پول انتقال داد و هزینه تاکسی را پرداخت کرد. یعنی بدون پرداخت هزینه اینترنت و با استفاده از بستر اس‌ام‌اس و یواس‌اس‌دی خدمات‌تان را دریافت کنید. بحثی را هم اضافه کرده‌ایم به‌عنوان بحث پیمنت که با کیوآرکد شروع کرده‌ایم و بعد ان‌اف‌سی هم به آن اضافه شود که همین خدمات را هم از فروشگاه‌های مجازی و… دریافت کند.

اپلیکشین دیگر هم شهر جرینگی است که هنوز در مورد آن مذاکرات بیزینسی نکرده‌ایم. اما هدف این است که اگر شخصی می‌خواهد به شهری برای مسافرت برود، از قبل بتواند بلیتش را تهیه کند، اگر پیشنهادهایی وجود دارد از آن‌ها استفاده کند، هتل را رزرو کند و هزینه هتلش را پرداخت کند، بتواند مراکز تفریحی و بلیت را تهیه کند و… این اکوسیستمی است که در قالب اپلیکیشین شهر جیرینگی است و بارگذاری و جمع‌آوری اطلاعات و عملیاتی‌‌کردنش ممکن است حدود یک سال طول بکشد. خدمات مکان‌محور روی آن قرار می‌دهیم که آفرهای منطقه مورد سفر را به افراد نشان می‌دهد که فرآیند پرداخت در آن وجود دارد و فرد می‌تواند از روی کیف پول و کارت بانکی‌اش انجام می‌دهد. موضوع دیگر که به‌نوعی حضور فیزیکی ماست، پوز بدون کارت است و اسمش را جیرینگ‌شارژ گذاشته‌ایم یعنی خدماتی اپراتوری را بدون داشتن کارت بانکی دریافت کند. در واقع تلاش ما این است که نیاز به چاپ کارت شارژ و قبض را کم کنیم. دیگر خدماتی که در نمایشگاه تلکام رونمایی می‌کنیم و در طول سال ارائه خواهیم کرد، این است که مردم با دادن پول فیزیکی به مغازه‌دار، می‌توانند شماره موبایل یا الیاس‌کد خود را وارد کنند و خودشان و دیگری را به‌صورت تاب‌آپ شارژ و قبض واریز کنند و… همچنین سرویس‌هایی را در آینده به آن اضافه خواهیم کرد. در واقع به‌نوعی حتی کسانی که دوست دارند خرید فیزیکی انجام دهند بدون نیاز به کارت شارژ یا برگه قبض این کار را انجام می‌دهند و کاغذ هم مصرف نمی‌شود.

بخش دیگری از فعالیت‌ها و خدمات ما مربوط به حوزه‌ای مهیج است. به این صورت که گیم‌استوری را ارائه می‌دهیم که هم خدمات پرداخت کیف‌پول‌محور دارد و هم رفتن به سمت اپراتور را. سرویس دیگری تحت عنوان پرداخت در محل هم داریم برای افرادی که می‌خواهند در محل هزینه را پرداخت کنند که با همکاری بامیلو در تلکام از آن رونمایی می‌کنیم. رویکرد جدیدی هم داریم که مدتی است که برای سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌های حوزه فین‌تک فعالیت می‌کنیم. بنابراین کسانی که ایده‌هایی دارند می‌توانند ارائه دهند تا مذاکراتی را انجام دهیم و به‌صورت ساختاریافته جلو ببریم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.