دارایی فکری نوآوری‌های صنایع شیمیایی و پلیمر

0

فستیوال بازار دارایی فکری «نوآوری‌های صنایع شیمیایی و پلیمر» به‌عنوان هشتمین فستیوال و با رویکرد بستری برای تجاری‌سازی فرصتی برای سرمایه‌گذاری، تیرماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

در این رویداد اعتباراتی به سرمایه‌گذاران و صنعتگران ارائه خواهد شد و تسهیلات تجاری به طرح‌ها و اختراعات اعطا می‌شود. همچنین برگزاری جلسات اختصاصی B2B از برنامه‌های برگزاری این فستیوال است.

فاصله میان فناوران و سرمایه‌گذاران همیشه یکی از مشکلات کشور در امر نوآوری بوده است. عدم اطلاع سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان از طرح‌ها و نوآوری‌های صنعت موجب کاهش نرخ نوآوری در صنایع مختلف شده است.  از طرف دیگر این مهم موجب شده است که تولیدکنندگان داخلی برای حل مسائل و نیازهای فناورانه خود صرفا به واحدهای تحقیق و توسعه داخل سازمان خود متکی باشند و یا جهت تأمین این نیازها به خارج از مرزهای کشور رجوع کنند. از سوی دیگر بسیاری از طرح‌ها و نوآوری‌های جامعه متخصص و فناور داخلی به دلیل نبود ساختارهای مناسب اطلاعاتی و ارتباطی، امکان معرفی مؤثر طرح‌ها و پتنت‌های خود را به متقاضیان نداشته و از این رو در مسیر تجاری‌سازی با موانع بزرگی مواجه بوده‌اند.

در همین راستا و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری فن بازار ملی ایران و شرکت فرابورس ایران، فستیوال‌های تخصصی طرح‌ها و نوآوری‌ها در حوزه‌های صنعتی مختلف با حضور سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و صاحبان طرح‌ها برگزار می‌شود.

هشتمین فستیوال بازار دارایی فکری با رویکرد نوآوری‌های صنایع شیمیایی و پلیمر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تیرماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مهلت ارسال اختراعات به این رویداد ۳۰ خردادماه است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.