خرید آنلاین انگشتر و سنگ قیمتی

0

Angoshtar.com قصد دارد با استفاده از هنر و تجربه محصولات زیبایی را به نمایش بگذارد، هم به‌صورت عمده و هم به‌صورت جزئی، محصولات خود را به فروش می‌رساند.

بنیانگذار وب‌سایت انگشتر می‌گوید: «با استفاده از عکاسان و گرافیست‌ها و مدیران ارتباطات، فضایی را درست کرده‌ایم تا افرادی که به جواهرات علاقه‌مند هستند، بتوانند به‌راحتی خرید کنند یا کالاهای خود را به‌‌ فروش برسانند یا از اطلاعات مفید وب‌سایت بهره‌مند شود.

هدف اصلی ما این است که مشتری دقیقا همان چیزی را که دوست دارد خریداری کند؛ پس اگر محصول خریداری‌شده مورد پسند نبود، انگشتر.کام با روی باز بدون هیچ هزینه اضافی، وجه پرداختی را به حساب مشتری عودت می‌دهد.»

کار تخصصی وب‌سایت انگشتر، نقره‌جات است: نقره‌جات ایتالیایی، نقره‌جات تایلندی، نقره‌جات ایرانی اعم از دست‌ساز و ماشینی و در قسمت سنگ‌ها نیز  کاربر می‌تواند اکثر سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی از قبیل الماس، زمرد، عقیق، یاقوت، حدید، دُر، زبرجد، فیروزه، توپاز، سیترین، آماندین، مالاکیت، روبی‌لایت و… را مشاهده کند.

انواع انگشترهای اسپورت از قبیل حلقه‌های ست، حلقه‌های تک مردانه و زنانه، انگشترهای نگین‌دار زیبا و انگشتر مذهبی از قبیل انگشتر عقیق یمنی، انگشتر دُر نجف، انگشتر حدید هفت جلاله، انگشتر فیروزه، انگشتر یاقوت و انواع محصولات ماه تولد از قبیل انگشتر زبرجد، انگشتر توپاز، انگشتر سیترین، انگشتر کوآرتز، آنگشتر مروارید و… نیز در این سایت موجود است. بنیانگذار وب‌سایت انگشتر همچنین می‌گوید: «سازندگان ما توانایی آن را دارند که هرنوع محصولی را که کاربر می‌خواهد، برایش بسازند و فقط کافی است مشخصات آن را در اختیار ما قرار دهند. ما جواهرفروشان می‌توانیم هر نوع سنگ قیمتی و نیمه‌قیمتی با هر نوع تراش و به هر وزن درخواستی را تهیه کنیم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.