خدمات بین‌المللی آنلاین ارسال و دریافت

0

 چند ماه پیش، قصد خرید یک هندزفری beats را از وب‌سایت آمازون داشتم؛ قیمت نهایی این هندزفری با ۴۵% تخفیف در حدود ۳۰ دلار می‌شد که تقریبا نصف قیمت مشابه در بازار ایران بود. سعی کردم با کلمه کلیدی «خرید از آمازون» وب‌سایت‌هایی را پیدا کنم که بتوانند این خرید را برای من انجام بدهند؛ با بیشتر وب‌سایت‌های خدمات‌رسانی در این حوزه درخواست ثبت کردم، جدا از بی‌پاسخ ماندن بسیاری از این درخواست‌ها، قیمت‌های متغیر، عدم تعهد به رسیدن کالا به‌دست من در تهران و موارد دیگر بسیار که من را از خرید این‌چنینی منصرف کرد. تحریم‌ها هم مزید بر علت شده، تا جای خالی پنجره تجارتی این‌چنینی خالی باشد.

Hipex.ir  وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات فورواردینگ بین‌المللی کالا و مرسولات، و ارائه‌دهنده خدمات آدرس فیزیکی رایگان در ایران است. سیستم هایپکس با همکاری شرکت‌هایی از قبیلchina post، TNT، Aramex،Fedex  و UPS  توانسته است بدون واسطه و هزینه‌های اضافی، خریدها و مرسولات را از سرتاسر جهان به ایران منتقل کند و درب منزل، به کاربر تحویل دهد.

بنیانگذار هایپکس می‌گوید: «کاربران با عضویت در هایپکس می‌توانند آدرس فیزیکی مختص خود در کشورهای آمریکا، چین، هنگ‌کنگ و یکی از کشورهای اروپایی را دریافت کنند. سپس هر زمانی که به‌صورت شخصی یا با استفاده از سرویس «برای من بخر» خریدی انجام دهند، می‌توانند به مناسب‌ترین آدرس در کشورهای مذکور ارسال کنند. سرویس «از من بخر» هایپکس با کارمزدی شناور باتوجه به قیمت کالا، قابلیت خرید از روی وب‌سایت‌های بزرگ فروش الکترونیکیAliExpress، TaoBao، Ebay و آماوزن را نیز می‌دهد و حتی برای کاربران، قابلیت تهیه عکس و تصویر از بسته و مرسوله مورد نظر را به منظور اطمینان بیشتر از دریافت محصول، ارائه می‌دهد. حتی اگر به طرق مختلف از فروشگاه مختلف در خارج از ایران خرید داشته باشند نیز می‌توانند خریدهای ارسالی به یک آدرس مشخص فیزیکی خود را یکپارچه کرده و تمامی محصولات مورد نظر را یک‌جا و در یک بسته‌بندی، درب منزل دریافت کنند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.