خداحافظی با آکنه پوستی روی کاناپه نیوآ!

0

برندهای آرایشی و بهداشتی همیشه به دنبال ارائه ایده‌های خلاقانه برای معرفی محصولات خود هستند، چراکه توجه به مسائل بهداشتی و خصوصا مراقبت‌های پوستی برای اکثر مردم جهان، جایگاه ویژه‌ای دارد و بر همین اساس نیز تبلیغات خلاق و منحصربه‌فرد می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری را در بین مخاطبان این برندها بر جا بگذارد. برند «نیوآ» که از جمله برندهای معروف و معتبر محصولات بهداشتی و آرایشی جهان به شمار می‌رود، کارنامه قابل‌توجهی در زمینه ارائه تبلیغات خلاق به جا گذاشته است که در این مختصر به یکی از آنها اشاره می‌کنیم. این برند با همکاری آژانس تبلیغاتی TBWA  که از جمله شرکت‌های مطرح بازاریابی در جهان به شمار می‌رود، به منظور معرفی یکی از لوسیون‌های مخصوص پوست خود تصویری خلاقانه را ارائه می‌کند که با عنوان «خداحافظی با سلولیت» نیز معرفی شده است.

 در تبلیغ مذکور، یک کاناپه آبی‌رنگ وجود دارد که دو قسمت اصلی آن از هم قابل تفکیک هستند؛ یک قسمت که تورفتگی دارد و قسمت دیگر که کاملا صاف و یکدست است. در واقع تصویر مذکور، قدرت لوسیون‌های نیوآ را برای از بین بردن لکه‌ها و تورفتگی‌های پوستی به خوبی نشان می‌دهد. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین موارد در ارائه عکس‌های تبلیغاتی، بحث انتقال احساس است؛ یعنی عکس مذکور باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که با کمترین نوشته‌ها، بتواند بیشترین احساس را به بیننده خود انتقال دهد. 

در عکس تبلیغاتی مذکور نیز این واقعیت به خوبی دیده می‌شود، به این صورت که انتخاب رنگ آبی برای کاناپه مفاهیمی مانند آرامش و شادی و سرزندگی را به انسان منتقل می‌کند و خصوصا نورپردازی این عکس به گونه‌ای صورت گرفته‌ که قسمت تورفتگی کاناپه درخشان‌تر و پرنورتر دیده می‌شود و در مقابل، قسمت صاف و یکدست آن، به وضوح قابل رؤیت است؛ به‌گونه‌ای که تضاد بین این دو قسمت و خصوصا وضوحی که در قسمت تورفتگی مشاهده می‌شود، کاملا مخاطب را به یاد جوش‌های پوستی و اثرات ماندگار آنها می‌اندازد؛ از طرفی قسمت صاف کاناپه نیز با شعار «خداحافظ سلولیت» یکدست‌بودن و صافی پوست را به ذهن انسان متبادر کرده و نوشته‌های پراکنده‌ای که در روی کاناپه و دیوار پشت آن‌ از عنوان برند نیوآ دیده می‌شود نیز در نهایت ذهن بیننده را به سوی محصولات این برند هدایت می‌کند، به گونه‌ای که در پایان آنچه در ذهن باقی می‌ماند برند نیوآ و تأثیر مثبت آن ‌روی پوست است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.